Při poslední projížďce jsem jel na 525 s manželkou po dálnici cca 130 km/h, a dcera se synem na EV nás předjeli. Nechtěl jsem si to nechat líbit, tak jsem dal za 5 a suverénně jsem je předjel. V rychlosti něco přes 150 jsem přeřadil na 6-tku a dal plnej. Z motoru se ozvala rána a přestalo to táhnout - nekouslo se to. Vyřadil jsem a dojel k odbočce a dotlačil domu (naštěstí to bylo těsně před domovem). Rozebral jsem to až teď co jsem dokončil přípravu Raptora na přihlášení aby se mi to nepletlo mezi sebou. Na fotkách je stav pístu, hlavy a svíčky. Válec je téměř nepoškozen, asi bude stačit vyhonovat. Příčinu hledám.
Vlastník | mito7 | |
---|---|---|
Vloženo | 1.4.2017 | |
Aktualizováno | 14.12.2018 | |
Zobrazeno | 3 098x |
Opět stejná porucha jak přes kopírák a dokonce i na EV. Takže toto se stalo již 3x. Podezření na nečistoty v palivu, které jen lehce přicpou trysku, motorka jede, ale chudá směs propálí píst... Nic mě nenapadá, snad jen zařadit do přívodu ke karburátoru filtry paliva.
Vykazuje to všetky znaky príliš chudej zmesi.
Zhorená sviečka (teda na foto), prepálený piest (v strede, najbližšie k elektróde), roztavený okraj na piesti.
A sviečka je správna?
Podľa dlžky zakarbonovanej časti, príliš hlboko zasahuje do spal. priestoru.
Vypadá to jako by ukápla svíce
Zajímavé je, že material z pistu skoncil nad nim a ne v nem smerem k hrideli. Jak tomu prijdes na kloub, dej vedet!