Jaro 2020, servis 24.000:
- filtry a olej Repsol 10W40
- brzdová kapalina
- seřízení ventilů (potřeba odstrojit půlku motorky...)
- našli načnutý propálený VN kabel
- intenzivní čištění řetězu
- spláchnutí moto
- rozpočet na servis 17.000 Kč ...
Pocitově výborné. Ovšem na jaře to vždycky trhá asfalt i s rukama ať už servis byl nebo ne. Od návratu ze servisu však motor na volnoběh nebo v mírné zátěži cvaká jako šicí stroj. Jako jsem již zaregistroval na své staré CB750. Uvažuji, jestli je to závada, chybně provedený servis nebo vlastnost tuhšího oleje (doposud byl 10W30). S čímž pravděpodobně souvisí výrazně tuhší spojka na stisk.
V posledním logu jsem uvedl spotřebu nad 5 litrů. Avšak od doby, co jsem dofoukal předpisově kola a provádím řádnou pravidelnou údržbu řetězu, se spotřeba stabilizovala na 4,5 při běžném ježdění asfalt / louka 60% / 40%.
Nevím, jestli stárnu, ale začíná mne po hodince ježdění bolet prdel.
Byl jsem upozorněn na slabší zadní brzdové obložění s dojezdem cca 8.000km. Brzdím přední i zadní současně. Pravdou je, vybavím-li si nějaké kritické momenty, že vždy šlo ABS na zadním kole, ale na předním ne. Musím si zvyknout na pedál příliš zbytečně nešlapat.
Závěrem - hned na první vyjížďce jsem podcenil náklon svahu a kluzkého povrchu a de facto v nulové rychlosti na bahýnku s motorkou hned zaryl.
Vlastník | Kratas21 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.6.2017 | |
Aktualizováno | 9.8.2017 | |
Zobrazeno | 2 527x |