Zdravím vespolek.
Tak, jak uvádí titulek, dlouho jsem na Zephyho nešáhl nějakým větším způsobem, nebylo zapotřebí. Ale teď už dozrál čas. Totiž, ozvali se zaprasené karburátory a studené starty už mi nedali spát. Roztláčet to fakt není sranda!!! ...ale jde to!
Za tu dobu jsem měnil komplet destičky a kapalinu 1x (před cca 6ti lety), olej každé dva roky a po bouračce na předek před třemi lety, když mi nedal panáček přednost na hlavní, mám nové trubky, přetěsněné přední tlumiče a srostlou pravou klíční kost.
Řetězovou sadu jsem měnil před cca 15ti tisíci km (cca před 5ti lety) Dalo to zabrat, ale nakonec to šlo i v garáži s kamarádem.
...málem bych zapomněl na nové svíčky, před dvěma lety!
Takže teď při 75,5 tis jsem konečně udělal:
1) Kontrola a seřízení ventil.vůlí - nové podložky
2) Kontrola rozvodového řetězu a napínáku - vytahání tak na 1/3, napínák tomu odpovídal, takže OK, bez výměny. Nové těsnění víka ventilů.
3) Kontrola spojky, nastavení - lamely pořád OK, hlučnější volnoběh kvůli kluznému pouzdru, ale prý je to u starých vzducháčů v normě - tedy bez zásahu
4) Výměna předních destiček a kapaliny. Kotouče pořád v pohodě.
5) Výměna oleje a filtrů
6) Čištění karbeců v ultrazvuku, nové gumové příruby na airbox a plné seřízení
7) Odříznutí komory pro sklidnění proudění výfukových plynů (nebo jak to napsat) - komora zůstala přivařená, ale funkčně mimo provoz - mnohem zajímavější, hutnější zvuk. 8-)
Cena: Díly 5000,- a práce 4000,-
Mechanik měl radost, že se může po dlouhé době pošťourat v takovém retro kousku.
Jsem si říkal, jestli by neměl tedy zaplatit on mě a ne já jemu!
Vlastník | Marian16 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.7.2009 | |
Aktualizováno | 19.8.2014 | |
Zobrazeno | 4 842x |
,,, hezký story ...servis je servis a mechanika znám,je výbornej
1 reakce
Díky! O (tomto) mechanikovy vždy jen v dobrém!