Na zkoušku jsem si pořídil k větší rozetě menší pastorek 13 zubů (originál 14 z). V kombinaci s menší pneumatikou, větší rozetou už se jedná o poměrně znatelné zkrácení. Matematicky to vychází na zhruba 14 %. Podle radarů aktuálně tachometr kecá o zhruba 20 km/h. Na delší pojížděčky už to není úplně ideální, motor dost točí a přijatelná cestovní rychlost je asi tak 60 max 70 kmh.
Výměna pastorku je snadná a vcelku rychlá. Dala by se zvládnout i někde v poli. Stačí sejmout kryt pastorku, povolit matku a po výměně vše opakovat obráceně. Asi nejotravnější činnost je napnutí řetězu po výměně - nezapomeňte (jako já) potom dotáhnout zadní osu . Zjistil jsem to náhodou, až když matka visela na půl žerdi na závitu.
Zároveň jsem také konečně nainstaloval EJK fuel commander, používám doporučené nastavení pro sériový stroj. Pocitově nelze potvrdit ani vyvrátit nějaký efekt - asi by byl znatelnější za současné úpravy sání a výfukového potrubí. Tam je motor stále dost udušený.
Vlastník | mRKEF | |
---|---|---|
Vloženo | 21.10.2018 | |
Aktualizováno | 20.1.2023 | |
Zobrazeno | 6 135x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ