Spolehlivost a výdrž je návyková. A taky se na ní pořád rád dívám. Ta motorka mě prostě moc baví. Jezdit na ní, je radost.
Hezčí jaro než zatím léto znamenalo, že se najelo pár kilometrů a motorka dostala další, slibovaný servis. Teláky dostaly nový olej, silenbloky i vložky, nebo jak to nazvat, prostě taková malá generálka. Zadní kotouč originál po 96 000 km si rovněž zasloužil výměnu, kupuji originál NG + desky Nissin (vydrží nejdéle). Nová je i řetězovka, taky dala pěknou porci kilometrů.
Ujedu ještě pár kilometrů, aby pneu Michelin Road 5 zvládla můj vysněný limit a přezouvám poprvé na Bridgestony. Nazouvám T 31 a uvidíme, co zvládnou. Zatím můžu říct, že tento stroj se svým krouťákem dal nejvíc zabrat Dunlopám, Michelin "dvojky" byly velká jistota, 3 a 4 byly fajn, daly 10 000km. Pak test Pirelky Angel a ta zvládla přes 11 tis., ale nějak jsem si nebyl na nich jistý. Jako nové super, ale po ujetí necelé půlky životnosti to nebylo ono v zatáčkách. Vrátil jsem se tedy k Michelinkám, 3. směs je zajímavá věc. Dává velkou jistotu v zatáčkách. Střed gumy vydržel dlouho, můžu říct, že do ujetých 7 000km vypadala guma na nový kilometrový nájezd, ale pak šla najednou rychle do kytek. Jen připomínám, že jezdím skoro pořád s batůžkem a zadním kufrem, většinou delší trasy a Valentino už nejsem. Takže 5 Road O. K., ale bomba to není, jak slibovali. Mám obutou devátou sadu nových pneu na stejné motorce se stejným stylem jízdy a jsem zvědavý, jak se jim bude dařit. Howgh
Vlastník | outesant | |
---|---|---|
Vloženo | 1.10.2008 | |
Aktualizováno | 12.5.2012 | |
Zobrazeno | 9 225x |