S první adventní nedělí jsem odpískal sezonu i mé druhé strojovně. Vážně nevysoké teploty, brzký a radikální úbytek světla odpoledne a především taky urgentnost servisu. Důvody myslím dost pádné. Zvlášť ten posledně jmenovaný. Co že přesně za libůstky mne při nadcházejících dlouhých zimních večerech čeká?
Začnu-li předkem, jistě nebude od věci věnovat péči slavným "aftermarketovým" WP čtyřkomorám zde se vyskytujícím. Pravá vidle dokonce trochu rosí, takže vlastně není o čem. Nová náplň a gufera přijdou vhod určitě a uvídíme, zda to tím skončí nebo teprve začne.
Pak bude třeba zreinkarnovat ložiska v krku řízení. Vůli jsem nelibě tušil už pár motohodin po koupi (nač taky taková utaženost krku) a po posledním vyjetí už je to patrný pouhým okem. S tímto bych mohl teoreticky vzít i jedním vrzem výměnu řídítek, o kterých už praví příspěvek v deníku minulý.
Vrcholem zimních radovánek bude identifkace a následná náprava úniku vody do náplně převodovky. Tekutina před zazimováním z ní vypuštěná už bohužel podobu s olejem vykazovala pramalou.
Z dalších delikátností mohu jmenovat vůli v PDS kloubku zadního tlumiče, non-stop svítící brzdový světlo a nebo uchycení koncovky výfuku. Tam jsem bit skutečností nákupu demolicí poznamenanýho originálního dílu (náhrada za koncovku Scalvini přítomnou při nákupu). Zkrátka, úplně to na oba dva šrouby najednou nesedí. A mít ji chycenou jen na jeden už nepraktikuju. Dvakrát jsem se pro ni naposledy vracel.
Zkrátka radost. Ale co, aspoň nebude nuda.
Vlastník | tudydudy | |
---|---|---|
Vloženo | 4.9.2020 | |
Aktualizováno | 4.9.2020 | |
Zobrazeno | 1 720x |