Rozhodl jsem se ,že si koupím tuhle věcičku a protože mám motku starší ročník (1993)tak jsem koupil magnetický(400.-kč) delší dobu jsem sondoval zkušenosti a zapojení.Dnes jsem dílo dokončil,dá se říct ,že s úspěchem.Chvilku mi trvalo než jsem zjistil jak se dostat pod chromový kryt mezi budíkama pod kterým jsou konektory,(u virága jsem musel sundat celý držák s budíkama a s blinkrama , dva šrouby)kam se musí připojit bilý drát (neutrál) na světle modrý u svorkovnice a červený +.na červený u svorkovnice,aby to fungovalo jen se zapnutým klíčkem.Od displaye vede kabel (asi 90cm) s 6 drátky z toho 2, bilý a červený zůstávají vpředu a ostatní vedou pod nádrží až pod sedlo.Problém byl jak oholit ten kabel až tak 30cm před display a drátky neponičit.Druhá etapa začíná tím,že musíme rozhodnout kam umístit destičku s senzorama.U virága jsem použil tisícihran co vystupuje z převodovky a pod šroub který svírá ten tisícihran jsem dal proužek pozink plechu(s-1,5mm)na který jsem v konečné fázi nalepil epoxidem magnet součást dodávky. Pak jsem kousek nerez plechu připevnil na dva šrouby po obvodu převodovky a vyznačil pohyb páčky při řazení.Přivrtal jsem senzory drátky jsem dal do bužírky a dotahl je také pod sedlo ke kabelu od displae.Černý připojit na kostru a ostatní dle návodu.Zelený a žlutý se mohou prohodit, tak aby to řadilo správně.(0 - 5 směrem nahoru) a 1 dolu.Teď už jenom vyladit polohu magnetu,vše zaizolovat a hotovo.
Vlastník | mil750 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.7.2020 | |
Aktualizováno | 2.8.2020 | |
Zobrazeno | 780x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Dobrá práce...Jako vždy