Tak když už to mám tedy rozebraný, tak jsem se rozhodl, že to vezmu komplet. Takže objednán nový palivový filtr Mahle KL 145 (541,-Kč), původní byl označen datem 6.10.10 a dle servisního manuálu se má měnit při inspekční prohlídce - každých 20.000 km. Při sundané nádrži došlo tedy i na "vyprání" bavlněného vzducháče K&N i když měl najeto cca 15.500 km. Dále vypuštění chladící kapaliny neupřesnené barvy, propláchnutí jak chladičů, tak i expanzní nádobky z který vytekl tedy fakt kalnej hnus. Nová kapalina G11 (modrozelená) celkem 3,1 l (150,-Kč). Tak a už se může vše montovat zpět aby to vypadalo zase jako motorka
-
rozebráno
-
původní palivový filtr
-
nový filtr
-
vypraný a napuštěný vzducháč
-
původní a nová chladící náplň