Máme najeto 70 000 km, trochu tekl olej mezi motorem a převodovkou, takže motor s převodovkou ven...
Změřeny spojkové lamely, jsou sjeté jen o půl milimetru, takže je nechávám, jen vyčistím a měním mezilamela, která byla lehce prohnutá.
Dal jsem nová gufera klikovky i převodovky.
Další věc, na kterou jsem přišel úplně náhodou, byl vyhřátý konektor, od alternátoru k pojistkám a baterce.
Od altíku vede do tohoto konektoru hrubý kabel, ovšem z konektoru k pojistkám již viditelně tenčí, který byl silně opálený, a měl popraskanou izolaci...
Vyměnil jsem celý kabel od altíku, vynechal jsem konektor a napojil jej přímo do pojistkové skříňky, z ní taky mimo zmíněný konektor, jsem nahradil všechny vyhřáté dráty vedoucí do "sítě" .
Teď čekám na doručení zrepasovaného zadního tlumiče, a pak už mohu kozzenku složit...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Ne jen šroubováním živ je motorkář, ale hlavně ježděním, takže když "manažerka volného času" usoudila, že bych mohl vzít koníka na dovolenou, neváhal jsem ani vteřinu, takže neděle dopoledne, Šumava ring... :-DD :-DD
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 11.08.2019 |
Uskutečněno:
| 11.08.2019 |
Tachometr:
| 61000km |
Komentářů:
| 3x |
-
Guzzinka má najeto 60 000 kilometrů, tak je třeba se o ní trochu postarat a pomazlit... |-)
Poslední dobou se mi začal rozsvěcovat nápis SERVICE, tak jsem zjistil, že to dělá čidlo tlaku oleje, objednal jsem tedy nové
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 08.08.2019 |
Uskutečněno:
| 08.08.2019 |
Tachometr:
| 60000km |
Komentářů:
| 3x |
-
Zahájil jsem letošní sezonu Valnou hromadou v Kutné Hoře. K rozhodnutí jízdy na motorce přispěla předpověď počasí...
Vstávám do chladného rána, teploměr ukazuje krásný JEDEN stupeň nad nulou. Motor si zase po zimě hezky/cestovani/?act=poi&did=3286
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 06.04.2019 |
Uskutečněno:
| 02.04.2019 |
Tachometr:
| 57000km |
Komentářů:
| 3x |
POI:
| Železniční |
Ano, víčko vačky teklo taky, zalepeno.
Ono to nějak zásadně nevadí, jestli to neteče moc, spíš vadí když pustí gufero z převodovky, to bude rozstřik oleje přímo mezi lamely...
Okolo šroubů kliky bylo sucho, tak dík za radu s teflonovou páskou...!
Zdar, Jak píše Lopata, když to máš rozdělané, zkontroluj šrouby na přírubě, jen bych tam nedával lepidlo, ale teflonovou pásku, která tam patří. Většinou to opravdu neteče guferem (i když často rosí), ale víčkem vačky, takže zkontroluj hlavně to, případně ho rovnou zalep tekutým kovem, ať to za 1000km nerozděláváš znovu.
Čau, nevím jak na Norge, na V11 mi taky tekl olej mezi převodovkou a nebylo to přes gufera, ale přes závit jednoho ze šroubú ,co jsou na uložení kliky v karteru... šroubek na lepidlo q bylo po problému...jen si mi to připomněl , nemusí to být stejné...
Dobře Ty
No hlavně jestli na očistu stačila Tvá zásoba Solviny
1 reakce
Solviny mám dostatečné množství...?
Ahoj dobrá práce chcem sa opýtať akú si mal šírku lamely a komu si posielal zadný tlmič na repas.?
Dakujem.
Dobrá práce, tak ať to stihneš do oteplení a hurá.
Uz nikdy bych to nedal dohromady. Palec nahoru ...