Tak jsem slavnostně překonal další metu na tachometru a udělal velký servis tak jak se má jedině v z rukou odborníka. Vyměnil jsem taky po 30 tis řetězovou sadu. Ještě by asi něco vydržela, ale při minimální údržbě se mi zdá 30 tis tak akortát. Motorka zatím šlape bez žádných závažných poruch a po stránce spolehlivosti ji hodnotím velmi kladně. je minulý rok před dovolenou začel téct jeden přední tlumič a tak jsem nechal udělat repasi obou jinak by se dělay nyní při 60 tis. Jediné co se ukazuje jako problém od poslední výměny brzdové kapaliny a je řes veškerou snahu servisu špatné těsnění na přední brzdě a uníká z ní tlak, což se projevuje obdobně jako při zavzdušněné brzdě. Standardně neexistuje opravná sada těsnících gumiček a to je škoda. Nová přední pumpa je 9 tis .Tak snad se najde nějaké levnější řešení.
Jinak motrka bude muset doma ještě nějaký pátak zůstat byť mne velmi láká nové KTM 890Ad.R. Prostě jsou důležitější jiná věci a na novou srandu jen pro mně nejsou peníze. No a co mne asi nejvíce těší, je to, že 800 GS je prostě hezká motorka a těžko najít pro mne něco zajímavějšího, aby to především nebylo těžší, aby to mělo větší dojezd, aby to výborně fungovalo i mimo zpevněné cesty a mělo to i případně nějaký koník navíc a to vše bez vibrací, ty mne fakt štvou a proto nechci jednoválec.
Vlastník | SJ90 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2016 | |
Aktualizováno | 16.5.2022 | |
Zobrazeno | 8 442x |
Jedna nula ti tam přibyla v deníku
1 reakce
Díky už je to opraveno
Tak gratuluji, jak za recenzi tak i inspiraci. Zdá se mi, že těch 800smi stovek nějak ubývá. Tak každá správa potěší. Tak ať to lítá.