Tak po koupi je potřeba nechat trochu moto prohlédnout od někoho, kdo ví. Prodávajícím se většinou nedá věřit, takže ať tvrdí, že olej je tam právě 100 km, stejně je potřeba to vyměnit :). Servisák vyměnil znovu i chladící kapalinu, že se mu nezdála - a to je pravda, to, co z toho vylil, je jakási tmavá srajda a rozhodně to už nevypadá, jak ten krásný žlutý motocool, co jsem tam nedávno nalil. To už je podruhé, co to takhle vypadá, takže Motocool už brát nebudu. Jestli tohle někdo čte, tak mi klidně písněte, co za chladící kapalinu lejete, abych se poučil.
Podvozek cajk, max cca 155 koní při 12190 otáčkách, cca 100 Nm při 8366 ot/min. Tragickej byl vzducháč, který byl "custom" a pouštěl všechno do airboxu. A taky pod 6k otáček je fakt bída jezdit, protože celý je to laděný na okruh a teprve od 6 tisíc to jede. Do 6 je směs chudá až hanba, tak proto se tomu dole nechce.
A po zjištění, že je tam stále stará verze rotoru alternátoru to bude ještě jednou muset na návštěvu na výměnu.
Vlastník | key | |
---|---|---|
Vloženo | 23.8.2021 | |
Aktualizováno | 29.5.2022 | |
Zobrazeno | 540x |
chladící kapalinu jsem dával motorex a jsem spokojený i po 5-ti letech provozu je stále krásně čistá a olej dávám taky motorex 10w 40 Top speed