Reakce vstřikování nejsou vždycky sametový a říkám si, že i ovládací síla na plyn by se snesla nižší. Koukám na vratný lanko plynu.
Hm, s tímhle výkonem a rychlostma snad tolik neriskuju tím, že ho vyndám pryč. Jak řekli, tak udělali.
Změna v ovládání a síle na rukojeti se nezměnila ani trochu ? Takže jsem úspěšně prošlápnul slepou uličku.
Na CB mám chrániče motoru od GB Racing a moc se mi líbí ta myšlenka a provedení – houževnatej plast, co kryje zranitelný výstupky na motoru, zároveň to vypadá docela pěkně.
Sice je původní určení pro okruhovky, no přišlo by mi to užitečný i na CRF.
Ale kde to vzít, když CRF tradičně není ve výběru modelů? Aliexpres…tam mají kopie na Hondu CBR300, což odhaduju jako motor podobnej (když budu mít kliku, tak úplně stejnej) a s třetinovou cenovkou to za risk stojí.
Balík dorazil, prvotní ohledání je pozitivní – měl jsem v ruce i ty pravý z CB a tohle vypadá zpracováním i matrošem k nerozeznání.
Pravá strana se montovala bez potíží, obešel jsem jen u vodní pumpy jeden ze tří šroubů k přidělání, protože je to zrovna vypouštěcí šroub kapaliny a to jsem hned nechtěl ?. Drží to i tak v pohodě.
Levá strana je horší. CBR má asi vyšší výstupek pro alternátor, tak jsem tady musel dost pilovat, snížit uložení krytu, přepilovat i místo nálitku, kudy vedou dráty a to nej, co se podařilo (aby to pořád drželo pevně) jsou cca 3mm vzduchový mezery mezi krytem a víkem motoru.
Jo, nevadí, do takovejch sraček, abych to zaplnil blátem beztak moc nejezdím.
Celkově jsou kryty dobrý a dá se doporučit i s tím přizpůsobením (nebo si kupte jen na pravou stranu, tam to sedí skvěle a dá se koupit zvlášť).
Větší šířku motoru občas ucítíte při řazení, nebo šlápnutí na brzdu, ale je to jen o zvyku, ničemu to nevadí.
Trochu jsem k nim osekal ten původní hliníkovej kryt, protože už nemusí krýt tolik boky.
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2021 | |
Aktualizováno | 28.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 549x |