Původní zajížděcí olej jsem v souvislosti s těma debilníma pazvukama ze sání vydržel psychicky přesně 930km.
Pak šel ven a místo něj Repsol, pořád ve specifikaci 10W-30, jak předepsáno.
Zvuky se samozřejmě nezměnily, ale měl jsem pak víc klidu v duši. Filtr má pod víčkem plechový těsnění, který jsem neměl nový, tak opatrně zpátky starý a hned jsem jich pár objednal na příště. Je to cajk, ani to starý nesákne. Žádný špony jsem v oleji a na filtru nenašel.
Ok, záruka je v prdeli, přizpůsobím si moto tak, aby se mi víc líbilo.
Původní trikolórový samolepky jsem strhnul, bílý plasty a plast u světla neumětelsky překryl lacinou karbonovou folií z lacinýho krámu, stejně jako kryty přední vidlice. Líbí se mi to tak víc.
I krycí plech svodu líp nahrazuje kovová síťka z tahokovu (já vím, že tuning s tahokovem skončil ve 2005 ? ).
Větší optická změna spočívala v nahrazení držáku značky.
Jo, dá se koupit náhrada – v Thajsku. Chvíli jsem o tom přemýšlel, pak jsem to rozhodil, abych viděl, jak je to udělaný a najednou jsem věděl, jak na to.
Obyč plech, trochu svařování a značka je hned výš a blíž ke kolu (ne, drapák jí nedrbe). Miniaturní osvětlení LED (! o LED nechci v souvislosti s CRF už nikdy mluvit ? ) má dokonce Éčko, odrazka pasuje na okraj rámečku značky.
A ušetřilo se něco váhy jako bonus
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2021 | |
Aktualizováno | 28.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 549x |