Dodnes máme natočeno něco přes 2600km.
Od tý tisícovky už bez omezení, no obecně nejsem zvíře, abych motor trhal na kusy.
Hodně se řadí. Krátký kvalty a přeci jen docela úzký využitelný pole otáček si to žádá. Mimo silnici to zatím bylo spíš minimálně a jen polňačky, nebo pěšiny. Hele, je mi trochu líto, kdybych měl zatím nepodrápanou motorku někde zahodit do šutrů…no, to asi přejde
S mírně vyššíma řídítkama se líp jezdí vestoje, no ani origo nebyly zlý v týhle disciplíně. Stupny hezky drží, sedlo vybízí k tomu, trochu se na něm hýbat.
Spotřeba se mrská podle ukazatele kolem 3,2l, nedopočítával jsem realitu, ale je fakt, že tankuju trochu moc často – s bandou na 7 a něco litrů jsi po sto kilácích na půlce a když zrovna chceš bezstarostně bloumat liduprázdnýma silnicema někde na konci světa, trochu to znervózňuje. Moc bych bral desetilitrovou, co má Rally!
Zkusil jsem tankovat 95 i 98 a myslím, že tam nebyl žádnej rozdíl. U CB se to dá poznat, tomuhle motoru je to podle všeho jedno.
Maximálku jsem zběžně rozjel na 135km/h. Kontrolka řazení svítí jak v úplňku a jednoválec stejně na otáčkový festivaly není. Mezi náma, místo kontrolky řazení bych fakt chtěl spíš kontrolku mazání, která tu chybí.
Ale jo, kilčo to drží na šestku v šesti tisících otáčkách a když není protikopec moc strmej, dá se tak jet pořád.
Celkově musím říct, že na tom jezdím rád. Člověk prostě srovnává, proto tolik kritiky.
Jezdil jsem třeba Benelli TRX250, která by na silnici byla určitě lepší než CRF, přitom stojí kilo. Tak prostě hledáš, kde je těch dalších čtyřicet cenovýho rozdílu ,-). No jakmile se od tohohle oprostíš, je to fajn.
Akorát by to strašlivě potřebovalo konkurenci!!! Aby se provětral segment, kde zbylo CRF osamocený a vybičovala se snaha dělat to líp, než ostatní.
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2021 | |
Aktualizováno | 28.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 549x |