Po samovolném pádu motorky na dovolení 2021 ve Zvíkovském podhradí u Pivovarského dvoru, kdy ráno ležela na zemi, přišla na řadu oprava prasklé pravé kapoty. Jelikož byla už kapota jednou opravována, jedná se o opravu naprosto bezproblémovou. Nově jsem použil tmel s vlákny, který se mi zdá být dostatečně pevný. Na vrchní plast jsem použil tmel na plasty. Ve vnitřní části kapoty je zatavená nerez mřížka a prasklý úchyt kastlíku jsem nahradil dřevěným kolíkem - již dříve se toto řešení osvědčilo, je to bez problémů. Kapota je připravena do laku. Po první odjeté sezóně, co mám na kapotách dvousložkový bezbarvý lak ze spreje, můžu říct, že se osvědčil, jeho odolnost je výborná.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Nové těsnění - O-kroužky originál z Partsdepot. Vyčištění a kompletace. K termostatu koupena i krátká hadice na vodu. Po stažení nové a staré hadice, je vidět, že po stažení nové hadice, její konec pevně přiléhá k trubce
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.03.2024 |
Uskutečněno:
| 02.03.2024 |
-
Výměna hadice a těsnění chladící kapaliny - má to smysl. Stará a nová hadice je opravdu rozdíl, těsnění taktéž.
Motorku nemám od novoty, tudíž nevím, jak dlouho tam staré díly byly.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.02.2024 |
Uskutečněno:
| 28.02.2024 |
-
Po složení chladícího systému, zjištěno prolínaní chladící kapaliny na těle termostatu. Rozebrání termostatu odhalilo důvod. V roce 2018 byl termostat rozebrán a těsnění se spoji řádně vyčištěna. Těsnění byla dána stará.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 19.02.2024 |
Uskutečněno:
| 19.02.2024 |