Ztráta výkonu, nepravidelný chod a vůbec takový divný projev. První přišla na řadu kontrastní pružina. Ta pomohla si tak na 20 km. Nový variátor =stávající měl plošky na válečcích. No bohužel během ladění motor chcípl definitivně a už nešel nastartovat. Vyčištění karburátoru, kontrola klapek, vysušení svíčky nepomohlo. Ani neškytnul. Kontrola válce, je OK ale na pístním čepu je piting = sice to není ideální ale nastartovat by měl jít i tak. Sundávám altík a hle = přestřižené pero = zapalování posunuté. Takže po čekání na výrobu nového pístního čepu (koupit lze jen v sadě s pístem) sestaveno s novým perem a hle skůtřík už zase jezdí. Prasklá součástka za 6,50 a skůtřík je KO.
Vlastník | Lub@ | |
---|---|---|
Vloženo | 22.2.2009 | |
Aktualizováno | 10.3.2009 | |
Zobrazeno | 2 754x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ