E-Odin prý trpí na vibrace zadního kola, jelikož je v něm umístěna pohonná jednotka. Jeden divák mi psal na youtube k videu komentář, zda je třepání řídítek důsledek vibrací.
Moje odpověď: netuším. Je to moje první motorka. Přijde mi, že se řídítka třesou stejně jako bych jel na kole. Přisuzuji spíš nějaké třepání řídítek tlumičům, na kterých se buď šetřilo, nebo jsou tvrdé jako u závodního auta. Cítíte každý hrbolek na cestě.
Pokud se vám ale po zhlédnutí videa zdá, že to tak být nemá, jste mechanici nebo zkušení jezdci, dejte vědět a zajedu s tím do servisu. Po silnici jsem se ještě nekutálel a není to zrovna zkušenost, o kterou by (asi kdokoliv) stál.
No a vzhledem k tomu, že se začíná i počasí lehce umoudřovat, dá se jezdit častěji a motorka táhne na první ujetou tisícovku. Zkušenosti zatím super. Jen pozoruji, že při silném větru, logicky, klesají políčka baterie snad 2x tak rychle. Vždy jsem doteď dojel, takže těch papírových 200 bude na jedničku a max dvojku reálných. A bez větru. S jistotou mohu říct, že motorka ujede na trojku 70km při max rychlostech a jste na polovině baterie. Až bude léto, vyzkouším max vzdálenost tak, abych aspoň na tu jedničku dojel domů nebo to dotlačil. Teď je ještě brzy a zima na to, abych někde zůstal do večera trčet.
Dobíjení baterie zpola prázdné je záležitost na cca 6 hodin. Prodejce dodává jen slabou nabíječku, které to trvá. Rychlejší nabíječka se prodává jen pro dealery do obchodů, nikoliv zákazníkům. Viděl jsem ale na stránkách výrobce nový model, který disponuje i rychlonabíječkou. Škoda, že není už ve verzi 2.0, ale dá se to vydržet. Jdete spát, tak to píchnete do zásuvky a ráno je nabito.
Vlastník | jasonb54 | |
---|---|---|
Vloženo | 1.4.2022 | |
Aktualizováno | 3.4.2022 | |
Zobrazeno | 1 205x |