Vzhledem k tomu, že to vnější ložisko je zajištěno dvěma jehlami a jedna jehla se mi nějak ohnula a zajela dovnitř do Excentru,.druhá šla vytlouct vyrážečem, rozhodl jsem se pořídit jetý excentr, celé i s ložisky za 3720 s dopravou a dále jsem koupil nový řemen měl by být na cestě, 2500,-. Včera jsem ještě rozebral zadní řemenici, abych zjistil že ty kmity rozety, co jsou tlumený gumovými špalky, tak tam je ještě válečkové ložisko, to stoji nějaká značka 2200,- ale nepíše si co to je za výrobce. Nikam jsem nevolal, nemám na to nervy.
Kdybych zachoval původní omlacenej excentr asi od Itala dojebanej a k tomu koupil jen ložiska dvě a do řemenice třetí tak mě to vyjde... to tři ložiska 4100,-. A nevím jaká to bude značka.
100% jsou v originále po svolávačce na ten zadní excentr kdy se z počátku produkce vysypal po 10 tisících , tak dali baworaci ložiska INA a dali ose a excentru jiné tolerance.
Tak jsem lóžo do řemenice poptal tady, to jediný mi bude chybět.Všechny tři ložiska jsou suchý a šustí a jde z nich prach. Uvidíme ale žádná láce to není. Pak poskládat, řemen excentrem napnout, ne moc, vydrží pak déle ložiska a jezdit...
Edit: ložisko řemenice mám doma za 1715,- origoš ina
Vlastník | elvis78 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.10.2014 | |
Aktualizováno | 25.4.2023 | |
Zobrazeno | 8 735x |
Ahojky, pěkná práce. Mám trochu podobné zkušenosti ohledně bastlení předchozích majitelů. Super, že se ti to podařilo rozebrat, sehnat příslušné díly. Laciné to není, ale budeš mít alespoň na dalších x let pokoj, pokud svého oře nevyměníš. Tak ať se ti to podaří dát brzo dohromady.
1 reakce
hochu dneska mi to přišlo, obratem jsem poslal zpět, původní varianta před svolávačkou s větší vůlí než to moje