Poslední roky byly na ježdění slabé a ty kovidové naprostá katastrofa. Pustil jsem se tedy do řádné prověrky motoru. Kontrola spojky a lamel v pořádku, lamely mají mít tloušťku 2,9 - 3,1 mm, po přeměření všechny shodně 3,02 - 3,04 a pružiny 42,9 což je hodnota nových. Rozvodový řetěz a napínák také v pořádku. Ventily byly v normě, ale na sací vačkové hřídeli byly na dvou vačkách vidittelné trhliny. Po neúspěšných pokusech sehnat "jetou" hřídel, všechny ZRX mají výfukové v cajku, ale sací vždy drobně poškozené, jsem se rozhodl pro novou hřídel a sadu ventilových podložek. Koupil jsem i komplet starší hlavu, hřídel byla lepší, ale nebylo to ono. Čekací doba z Japonska byla téměř dva měsíce, ale nyní už seřízeno a jako nové. Ještě koupena komplet přístrojová deska, zlobil tachometr a po několika neúspěšných pokusech jsem opravu vzdal.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Při zimní rozborce ložiska zadního kola (sundané) nevykazovala vůli, nezadrhávala a chodila dobře. Ale po nasazení na motorku a kývání kolem do stran bylo cítit slabé lupání. Tak jsem raději objednal nové - komplet sada
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 14.04.2017 |
Uskutečněno:
| 09.04.2017 |
Tachometr:
| 75500km |
Komentářů:
| 1x |
-
V zimě je nuda, tak jsem se trochu bavil. Jako vždy na začátek sezony vyměnit olej v motoru - Repsol 15W 50, nový filtr a dal jsem nové svíce NGK CR9EK. Říkal jsem si, že brzdy už zaslouží pořádnou údržbu, tak jsem je ko
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 26.03.2017 |
Uskutečněno:
| 26.03.2017 |
Tachometr:
| 75000km |
Komentářů:
| 2x |
-
Když mi pořád svítilo brzdové světlo, zjistil jsem, že se pístek přední brzdové pumpy nevrací až do krajní polohy.
Rozdělal jsem pumpu, vyčistil, uvnitř se zdálo vše v pořádku, kapalina ven netekla. Tak jsem to zase slo
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 10.04.2016 |
Uskutečněno:
| 10.04.2016 |
Tachometr:
| 65000km |
Komentářů:
| 2x |