Zkusim trochu popsat či vypsat se z té detektivní práce.
Hledání dílů bylo nutné, nudné, zábavné, rozčilujicí.
Servisní manuál odtud (Motorkari.cz) stažený projity už snad milionkrát.
Díly s part number dohledány, ovšem když chce někdo dohledat sám trochu pátrání a času musí vložit. Díly jsou přečíslovány a když nevíte jak přesně vypadá trochu oříšek.
Každý fundovaný mechanik řekne že nebudou pasovat, proč? Inu vývoj v řadě, výrobě atd.
No je to trošku jinak. 95% dílů je shodných, vyskytují se lehké odchylky, ale nic s čím by si normální kutil neporadil (konektory, druh těsnění-kov, papir- odlehčeno pro představu, foto přiložím)
Dokonce se prý vyráběly jen čtyři barvy oficiálně
Berte to s nadhledem od úplného laika co se seznamuje od začátku s tím jak vlastně vypadá jeho stroj potažmo z čeho se tak asi dává do kupy...
Tudíž správný stator se správnou délkou kabelu, velkým konektorem se správně otočenými piny, ale jiným malým konektorem. Takovouhle banalitu už vyřeším levou zadní. Je konečně tady a mužem vyměňovat !!!
Po několika desítkách konzultací a volání jsem byla nakonec poučena že stačí správný průměr a počet civek ve stejné velikosti, stejně dlouhý kabel. Konektory se přeci dají vyměnit vždy.
Ve většině případů jsou to fast-on s pouzdrem, některé kruhové. Kvůli identifikaci s náhradními díly se používají origo, když neni k sehnání postačí jakykoliv jiný který se používá i v automobilovém průmyslu.
Tož jdu hledat
PS: doplním ten co jsem dostala s odkazy na novější díly, po rozkliknuti většinou vyjede že je to na rok 2008
Zřejmě proto se mi některé díly nedařilo dlouho dohledat, když se objevil vždy jiný ročník než jsem hledala
https://www.bike-parts-yam.com/
Vlastník | Kočičinka | |
---|---|---|
Vloženo | 13.4.2021 | |
Aktualizováno | 19.1.2023 | |
Zobrazeno | 1 116x |