takže po delší odmlce - naposledy jsem byl v Moto Lulu servisu s reklamací na stále chcípající motor. dostal jsem novej karburátor a od tý doby se motor proměnil o 100% k lepšímu. Se chcípáním není žádnej problém a jede dobře studenej i teplej. Svíčka nová - NGK D7EA.
k sekundárnímu řetězu: vyměnil jsem ho za českej ČZ a přidal kladku, aby se omezilo napínání řetězu v závislosti na propružení. kladka je přidělaná na spodní držák přepákování a na řetěz doléhá cca 5cm za čepem vidlice.
tenhle víkend jsem zajel plánovanou cestu Kladno - Kobeřice u Brna po malejch silnicích. celkem 707 kilometrů s naloženou bagáží. maximum bylo 342 kilometrů za den, z toho 120 km s báglama a ve dvou - žádnej problém, maximálka někde kolem 85 km/h (digitální tachometr s naměřeným obvodem kola). Maximálka sólo je 98 km/h. Analogovej tacháč přitom ukazuje víc než 110.optimista.
ještě jsem nahradil původní přední blatník za HP s větracíma štěrbinama v zadní části. je hezčí a válci by se to mohlo líbit víc.
z nepříjemností: zadní blinkry se uklepaly (opraveno omotáním izolačkou a do budoucna dám jiný), odřel jsem si sedlovýma brašnama lak na bočních plastech, ztratila se jedna gumová podložka ze 4, ktereýma si sedlo sedá na rám - nahrazeno, přilepeno a přední kolo bude chtít dotáhnout dráty (tohle není žádná tragédie, jenom to prostě sleduju - většina lidí by s tím mohla jezdit roky a roky - na jízdu to nemá vliv).
průměrná spotřeba: 3,2 litru na sto
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2008 | |
Aktualizováno | 30.11.2020 | |
Zobrazeno | 10 647x |