bmw_renocar_r_1300_gs_adv



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/360 panelka (1968)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KAWAHAB
Vloženo 19.11.2020
Aktualizováno 23.3.2024
Zobrazeno 2 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.07.2023, Uskutečněno: 10.07.2023, Stav tachometru: 14491 km, Zhlédnuto: 117x


Myšlenka vznikla při zpáteční cestě s deseti denního moto trampu po jižních Čechách, kde křížové toulky, pojížďky s kempů, činily v přestávkách i v jízdě tam max do 200 km./den..Praštěný nápad cesty zpět jedním tahem přišel kousek od Strakonic. Ještě pojezdit pár silniček níže k Bavorovu, a v poklidném dopoledním tempu vyrážíme s kolegou k Olomouci přes vedlejší silničky kolem Temelína na
Tábor přes Pacov směr na Havl.brod..V motání se do kopečků Žďárských vrchů a tetelícího poledního parna silně rozhicovaný motor začíná chytat roztodivné zvuky Narvaný páv bagáže tomu ale rozhodně nepřidává, a i přes snížení už tak mizerné rychlosti to kdesi k Poličce vadne. V odstávce k vychladnutí něco k snědku, preventivně víc oleje ..
Rozkutálíme se dál na okresní prdelky pod M.Třebovou ve směru Jevíčko.V místních lesích je už v odpoledni znatelně chladněji, přes to vyžaduje staruška další pausu, já víc cigaret, kafe a při pohledu prolínajícího oleje přehřáté skříně motoru námět k zamyšlení.. Míjíme Brodek u Konice s posledních vršků na hanáckou placku k Drahanovicím kde se naše cesty rozchází ke svým cílům. Ve smradu spáleného převoďáku z levého válce a symfonii chrastícího středového ložiska kliky, v doprovodu zvonkohry pravděpodobně pístních kroužků škobrtám k domovu No.. Nejvyšší životní vypětí co jsem s tím kdy za den
ujel. cca 340.km. Tak tak, že to letos starunka dokodrcala.. Pro zvýšení v pružnosti středního otáčkového pásma, ne za cenu zbytečně vyšších otáček, i kvůli chlazení ?, mě tedy napadlo zrealizovat z pod ponkovích dílů 354/360/ částečně i 634 slátaninu
o zvýšeném obsahu vrtáním. Ofrézované horní osazení válců k hlavám s menšími nedoběhy pístů k H.Ú. Korekce časování pracovního zdvihu a komprese je dána podložkou mezi blok a válce. Rozšířené kanály jen v šířce oken, slícovaný blok s písty a válci bez zbytečných hran.. Lepené lamely místo korkových, pístní čepy v jehlách, a už ne na čínské gufera SKF. Což sem měl udělat už hned při první sborce..Výsledkem vzniklo 368 objemu z původních 344.. Komprese naskočila na 9.7 / 1 oproti produkční 8/1 v celkovém zdvihu..A tak pevně věřím, že v lepším krouťáku na těžší převod to snad bude zlepšovák. Eventuálně k dalším "dálkovým" potulkám ..

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Varaník (4) napsal 17.07.2023 v 05:49

No já bych asi v první řadě sundal ten šusplech....
Ale jinak pěkný mazlení ....

Milan1963 (289) napsal 16.07.2023 v 15:35

Pěkná práce, dobrý nápad !

elvis78 (164) napsal 15.07.2023 v 13:54

zajímavé, jsem zvědav na výskledek


Nejnovější záznamy v deníku
  • Pošumavské toulky 24

    Rok z rokem se sešel.. Volba padla opět na jižní Čechy s Šumavou .. NE konzumní turistické resorty. Dvanácti denní retro vandr, přes oblíbený jihomoravský sraz, po jižní hranici přes nejvíce zapadlé prdele, les, rybník,

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 21.07.2024
    Uskutečněno: 15.07.2024
    Tachometr: 17272km
    Komentářů: 1x
  • Souhrn 22

    Po letošním květnovém znovu oživnutí, a pár delších retro poskocích napříč Moravou, nahrkala staruška necelých 1600 km bez zásadních problémů..Triviální věci jako přetažení hlav válců, výfuků, karburátoru a pod.neberu ja

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.09.2022
    Uskutečněno: 10.09.2022
    Tachometr: 12278km
    Komentářů: 1x


TOPlist