renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník autry
Vloženo 23.11.2017
Aktualizováno 4.10.2023
Zobrazeno 1 937x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 04.10.2023, Uskutečněno: 04.10.2023, Zhlédnuto: 152x


Po dalších čtyřech sezónách je na tachometru cca 85000 km.
Schéma údržby se nemění - každý rok olej + filtr, vzducháč, svíčky, kontrola ventilů, výměna oleje ve vidlici a nová brzdová kapalina.
Také čištění brzdových třmenů dělám před každou sezónou.
Letos jsem koupil chemii na dekarbonizaci motoru, snad to pomohlo.

Loni jsem vyměnil řetězovku, po úpravě nýtovacího trnu už nýtovačka pracuje jak má.
Zároveň se vyměnilo vodítko řetězu a gumové tlumiče rozety.

Pneumatiky Pirelli ST vydrží cca 10000 km, letos Avon Trailrider, kvůli Rusku. Přezouvám a vážím doma, při každém sundání kol dávám pod gufera vazelínu - zelený Castrol - stará ven, nová tam.

V roce 2021 výměna spojkových lamel a spojkového lanka.
Ventily jsem vymezoval v roce 2020, měnil jsem šest podložek, dodavatel Wemoto. Od té doby jen každoroční kontrola, zatím v pohodě.

Loni na jaře namontovány kotouče Brembo, od tohoto výrobce používám i desky.
1x výměna gufer předního i zadního kola, už moc netěsnily, ložiska zatím dobrá.
Byl jsem nucen nechat potáhnout sedlo, starý potah byl roztržený.

V roce 2020 na podzim odešel alternátor, spálené tři cívky + vyhořel regulátor. Převinul p. Mareš v Dolní Čermné, také dodal nový regulátor.
Při té příležitosti kontrola startéru, uhlíky OK, vyměněny O - kroužky.

Loni na podzim jsem na benzince v Borové zastavil, blbě došlápl a šel na zem.
Vozím na nádrži tankvak, a jak se nádrž pohnula, držák plastu se hnul taky a utrhnul sváry. Že nádrž teče, jsem zjistil za týden, až už pořádně smrděla. Mohl jsem to mít i s kremací. Opravila firma ''Vladimírovy renovace''.
Od té doby mám boční plasty chycené k nádrži jen gumolankem,kdyby náhodou.

Namontoval jsem senzory tlaku v gumách, ale neměří přesně, navíc jak jsou těžké, tak ohýbají ventilky. Půjde to pryč.
Nabíjecí USB a zapalovač - zásuvka fungují dobře, používám na telefon a na kompresor.

Kromě alternátoru se na Versysu za ty roky nic nepodělalo, snažím se starat, aby mě nikde nenechal. Dodatečně jsem zjistil, že na pár Versysech a ER6 vinutí také odešlo, vědět to předem, nechal bych to udělat preventivně, naštěstí to bylo v Rokytnici a dojel jsem domů na dvě baterky.
Jediné, co mě ještě čeká, je výměna omezovače startovacího momentu, když je zima tak při prvním startu kvičí. To ale beru jako spotřebák, na fóru to už taky někdo řešil. Nový už jede z PartsDepotu.

Není to špatná motorka, jezdím sám, a na cestování mě plně vyhovuje. Co mě mrzí, že na mě začíná být těžká, moc jsem nenarostl a občas s tím bojuju.
Přidávám pár fotek, tlačítkový mobil fotí pořád stejně hnusně.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Versys - údržba před zimou

    Jako každý rok, tak i letos. Výměna oleje, vzduch. filtru, svíčky, olej ve vidlici a namazat gufera v kolech. Navíc, výměna kvičícího omezovače startovacího momentu, snad v pohodě. Plus rorebrání airboxu, někteří hmyz

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.11.2023
    Uskutečněno: 25.11.2023
  • Versys - malé resumé

    Po třech sezónách je na tachometru cca 50000 km. Na konci roku 2018 řekla páteř dost a následoval sešup do část. invalidního důchodu. To tak někdy je. Sezóna 2019 začala slibně, na jaře jsem se nějak zmátořil a začal j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.01.2020
    Uskutečněno: 31.01.2020


TOPlist