Pořád jsem čekala, kdy to příjde motor sice olej nežral, ale neměl moc sílu takový jak "adidas bez pruhů". Rozhodli jsme se mu změřit kompresi manuál udává 68-88Psi. No naměřili jsme s bídou 52Psi to rozhodlo o tom motor rozhodit a zkontrolovat minimálně bylo zaděláno na výměnu pístních kroužku, hůř pak na válec, pístní sadu, ojniční ložisko atd.
Po rozborce jsme zjistili ,že alusilový povrch válce je bez újmy. Na pístu už byly patrné vyleštěné plochy a drobné škrábance. Nákup nový píst, kroužky, pístní čep. Ojka byla bez vůle, motor nakonec nemusel ven a jít napůl. Vzhledem k nájezdu jsme se rozhodli pro výměnu gufera v hlavním mazacím kanále u klikovky, každý na to prdí hůř maže vrch motoru a převodovka. Hlava byla bez prohnutí, ventily těsnily, takže nemusela na repasi. Rozvodový řetízek Ok stejně tak napínák.
Jdeme cestou originálních dílu a cena nebude pro mě jako studentku zas tak likvidační
Díly a těsnění objednány z Motopark Ostrava a jde se skládat. Jsem ráda ,že to takhle nakonec dopadlo a motůrek je složený z originálních dílu a ne náhrad jak se většinou u R125 děje.
Opravu jsem zvládla s taťkou (ČUKR servis ) jako vždy, bylo to takové připomenutí dob, když jsem ještě závodila a repase motoru byly každou chvilku. Teď jen z lehka zajet a YZFko bude snad sloužit.
Jo ještě dostalo polepy ráfku, aby bylo i hezké, když už je funkční.
Vlastník | Eluška | |
---|---|---|
Vloženo | 4.5.2023 | |
Aktualizováno | 28.8.2024 | |
Zobrazeno | 982x |
Krásná práce