Výměna řetězovky a změna převodu:
Kolečko sekundáru: Supersprox 15 zubů
Rozeta: Supersprox Performance Odlehčená frézovaná 43 zubů
Řetěz: D.I.D. 525 VX3 ve zlaté
Původní převod: 15/37
Stará řetězovka sice ještě měla pěkné zuby a řetěz nebyl nerovnoměrně vytahaný, ale stáří a mytí se na ní podepsalo zatuhlými články. Tak přišla na řadu výměna řetezu, rozety i kolečka sekundáru.
Drobná odbočka: Motor 916 má hodně dlouhé převody. V podstatě jsem poskládání převodovky a sekundární převod pochopil až na Brněnském okruhu, kde jsem absolvoval motoškolu. Teprve s plynem naplno na těch dlouhých rovných úsecích, kdy člověk řadí trojku při 160 před omezovačem začalo poskládání převodů dávat smysl a na cílovce tam ve dvou stech padla i pětka (šestku jsem si nechal od cesty.. ) Jenže já tu motorku jednak většinově používám na silnicích a jednak mám rád zatáčky a malé okruhy, poslední dobou trening zatačení na letišti. Takře ve mě už nějakou dobu hlodala myšlenka silnějšího sekundárního převodu. No a když jsem viděl ty zatuhlé články, hned jsem objednal premiovou řetězovku s delším řetězem a rozetou větší o 6 zubů. No a když už jsem v tom byl, tak jsem rozšoupnul a koupil frézovanou nejlehčí ocelovou rozetu od Supersprox..
Hodnocení: Po cca 1000 km musím říct, že řetězovka se pomalejším a silnějším převodem je na 916 prostě GENIÁLNÍ!!! Motorka nádherně tahá, perfektní rozjezdy a na dvojku se dá jezdit malé okruhy a letiště. Taky ve městě na padesátce je to mnohem lepší.
Vlastník | DrDNA01 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2017 | |
Aktualizováno | 23.7.2019 | |
Zobrazeno | 1 944x |