Moto Guzzi V7 Classic (2011)

Vlastník Metal_Heart
Vloženo 24.10.2020
Aktualizováno 18.1.2024

Po stopách Krále Šumavy – podruhé

Vloženo: 04.05.2024, Uskutečněno: 28.04.2024, Stav tachometru: 32330 km, Zhlédnuto: 121x

Poslední vyjížďka na Šumavu se velmi vydařila, takže jsem se rozhodl si ji zopakovat, samozřejmě po mírně pozměněné, a taky prodloužené trase.
Abych se vyhnul uzavírce silnice ze Strakonic na Volyni, vyrazil jsem už dopoledne přes Putim a Bavorov, a do Volyně přijel (se zastávkou u hájovny pod hradem Helfenburk) mírnou oklikou, ale zato bez bloudění. Další cesta vedla na Vimperk, a dále pak přes Lipku a Borovou Ladu na Kvildu, což je má oblíbená zimní běžkařská destinace. I teď je tu citelně chladněji, a cestu místy lemují zbytky sněhu. Na náměstí v Kvildě už parkuje několik motorek, v čele s krásnou veteránskou BSA, a v hospodě potom narážím i na jejich majitele. Prohodíme pár slov, já si dávám špagety (Itálie musí být!), a po obědě vyrážím dál směr Modrava, dále na Srní a Prášily. To už jsme opět v kraji, kudy v dávných letech vedly trasy silničního "Krále Šumavy". V Srní poznávám hasičárnu, u které byla na jednom z ročníků občerstvovačka, pověstné "Prášilské kostky" už jsou ale bohužel minulostí.
Na křižovatce za Prášily se dávám doleva na Gerlovu Huť, tam potom začínám kolečko plné zatáček přes Železnou Rudu, Nýrsko, Janovice nad Úhlavou, dále přes Běšiny a Čachrov zpátky na "Gerlovku". Odtamtud potom na Sušici, a dál následuje už zase jenom rychlý přesun po hlavní silnici domů.
Celkem najeto solidních 276 km, počasí pěkné, silnice čisté. Určitě se sem zase brzy vrátím.

elvis78 (152) napsal 21.06.2024 v 08:17

jé, Nýrsko, jako dítě jsme byli v kempu s rodiči, u řeky byla Okula. Chtaky v Kempu luxusní už tehdy. Za kempem bylo luxusní koupaliště, skamarádil jsem tam s němkou, ale když jsme se seznámili, tak druhý den už jela domů. Taky jsem tam měl první úžeh, v noci jsem blil jak šakal

Milan1963 (283) napsal 04.05.2024 v 16:31

Pěkná trasa !

• Motokurs Dlouhá Lhota

Letošní kurs se uskutečnil 22. 6., opět na letišti Dlouhá Lhota u Příbrami, opět pod vedením Mirka Lisého a Marka Fidrmuce, Vláďa Novotný tentokrát chyběl. O kursu samotném jsem se podrobněji rozepsal už před rokem, leto

Typ: Reportáž
    Vloženo: 18.07.2024
    Uskutečněno: 22.06.2024
  • Indian Riders Fest 2024

Když se v květnu se v Českých Budějovicích konala Beatová pumpa, a já měl "náhodou" poblíž nějakou práci, jako velký fanoušek Rádia Beat jsem si ji samozřejmě nenechal ujít. Nejen, že jsem si mohl nechat zahrát písničku,

Typ: Reportáž
    Vloženo: 01.07.2024
    Uskutečněno: 15.06.2024
  • Nová zadní guma

Na gumách Pirelli Sport Demon jsem odjezdil za dvě sezóny něco přes 12 000 km, a ta zadní už pomalu dospěla ke konci své pozemské pouti. A protože se osvědčila, objednal jsem si v Písku u pana Říhy zase tu samou. Dřív ne