Po závodě už mi Jawa na oba válce nechytla. Když jsem sundal hlavu bylo vidět že ventilová sedla zasluhují pozornost a ve válci jsou rýhy. Naopak vodítka a ojnice byly v pořádku. Ventily mi dal dokupy Lewis. Bohužel jsem zjistil, že nikdo nedělá válec na třetí výbrus.(Vlastně na žádný lichý, 4. a 6. se dá koupit bezproblémů) Bylo mi líto vyběhlý druhý výbrus brousit rovnou na čtvrtý a tak jsem si nechal písty dělat v Domažlicích za 12tis . Požadavkem byla co nejnišší hmotnost. Největší úspory hmotnosti (9g) bylo nakonec dosaženo na ojničním čepu a tím jsem se dostal na váhu Jawáckého originálu 54g . Výbrus jsem svěřil panu Mudrovi z Kralovic. Kroužky na třerí výbrus pochopitelně neexistují a tak jsme je museli vybrousit z těch na čtvrtý. Vršek motru pak složil Radek, který přetěsnil co se dalo. Motor jsem dával do rámu se synem. Jako důvod proč nešel motor na oba válce, se nakonec ukázala vadná fajfka v pravo. Při zásazích do elektriky jsem také převařil držáky cívek a umístil je za sebe, pod nádrž. To mi umožnilo vrátit na stroj centrální stojánek. Po zkompletování stroj ne a ne chitit. Na vině bylo špatně nastavené zapalování o dva zuby. Pak už to šlo. Když jsem poprvé vyjel byla za mnou hned olejová stopa. Na 200 metrech jem poztrácel víc jak litr! Šlo to z filtru (Je tam z HD Panhead) Po přetěsnění filtru a s novou vložkou, už ani kapka. Jenom se mi zdálo, že se mi nevrací moc oleje z motoru do nádrže. Tak jsem přidal plyn v tu chvíly rána. Urthla se mi olejová hadice z průtokového oka. Olej pod tlakem ohodil stěny i strop garáže. Bylo to všude. Ostatní motorky nebyli ušetřeny. Nechal jsem všechno ležet. Vzal jsem si pivo z lednice a šel sledovat finále MS hokeje, ve kterém jsme udolali Švícary 2:0
Druhý den jsem našel závadu. Měla podobu skřípnuté olejové hadice mezi motor a rám. Po jejím odstranění a důkladném odmaštění už bylo svezení o dost radostnější.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tady by se to dalo trochu odlehčit, odhadem tak 5-7kg
-
-
-
-
Klasický příklad socialistického brutalismu
-
-
Filtr
-
Bum
-
-
-
-