Moto Guzzi V7 Classic (2011)

Vlastník Metal_Heart
Vloženo 24.10.2020
Aktualizováno 18.1.2024

Vloženo: 19.06.2024, Uskutečněno: 24.05.2024, Stav tachometru: 32600 km, Zhlédnuto: 204x

Letošní jarní sraz příznivců Moto Guzzi se uskutečnil na Slapech, v Juniorcampu Nová Živohošť. S počasím jsem si tentokrát moc velkou hlavu nedělal, přece jenom to z Písku nemám tak daleko, a přihlásil jsem se už s předstihem. A protože by byla škoda obětovat den dovolené na tak krátkou cestu, naplánoval jsem si okružní cestu přes tři přehrady v okolí Prahy, abych se konečně pořádně svezl. Jenže člověk míní, a pánbůh mění, takže nakonec z celodenní okružní tras zbylo čekání na díru mezi mraky a nejrychlejší možný přesun na místo srazu. Do kempu dorážím mezi prvními, na místě jsou jenom Laďa s Monikou na GS, postupně ale začínají dorážet i ostatní. Většina z nich to má ostatně o dost dál, a většina taky neměla to štěstí, aby dojeli "suchou nohou". Večer potom pokračuje tradiční zábavou u piva, fanoušci hokeje si ji mohli zpestřit sledováním aktuálně probíhajícího MS.
V sobotu ráno, cestou na snídani koukám na motorku, a zadní guma se mi zdá nějaká měkká. Hmmm, nezdá, je úplně prázdná. Netrvá dlouho, a objevuje se příčina: samořezný šroubek, pěkně kolmo navrtaný do pláště. Naštěstí se našlo dost pomocných rukou, hlavní dík patří někomu ze slovenských účastníků, který mi nezištně poskytl opravný sprej (v kolech jsou duše, takže knoty nešlo použít), a Penousovi za zapůjčení kompresoru. A protože zhruba po hodině stání, a občasného protočení, kolo stále drží tlak, rozhoduji se nevyměknout a zúčastnit vyjížďky.
A to byla chyba. Samozřejmě, že jsem se ještě pro něco vracel do chatičky, mezitím mi všichni ujeli, a když jsem je u Orlické přehrady dohnal, zbýval v kole už jen poloviční tlak. Takže se záhy zase odtrhávám, v mapách hledám nejbližší benzínku, a potom nejkratší cestu zpátky do kempu.
Ráno v neděli jsem se potom sbalil, oblékl, rozloučil, Penous mi naposled nafoukal kolo, a já vystřelil nejkratší cestou k domovu, se zvláštním zřetelem na rozmístění pump. Nakonec to nebylo tak zlé, stačilo v Sedlčanech kolo trochu dofouknout.
Jarní sraz se tedy moc nevydařil, ale i takové věci k životu patří. Nakonec, novou gumu už jsem měl objednanou, kdybych ji býval stihnul i nechat vyměnit, a píchnul tu novou, naštvalo by mě to o dost víc. Takhle stačilo jenom přiobjednat duši, a motorka je zase v cajku.
Tak ještě jednou dík za pomoc, chlapi, a toho slíbeného panáka si dáme na příštím srazu.

dzonnek (3) napsal 22.06.2024 v 21:04

No sraz byl parádní opět povedená akce. Škoda toho defektu ale holt to se tak občas stane. A musím pochválit opět dobře sepsané. Už se těším na další akci

elvis78 (152) napsal 21.06.2024 v 08:10

a to já měl právě to štěstí, že u Vysokého Mýta, kvůli smrťáku s cyklistou jsem na objízdné trase hned na 3x místech proděravěl novou Pirelli Angel ST- zřejmě ve vysypané suti asi ostnatý drát. Od havarijního spreje pocákaná motorka že ještě dneska z těch sraček tam jsou pozůstatky. Knoty by to možná spravily

1 reakce

Metal_Heart
Metal_Heart 21.06.2024 v 14:34

Hele, od toho možná budou ty hnědý tečky, co se mi objevily na výfukách. To jsem zvědav, čím to půjde dolu...

Milan1963 (283) napsal 20.06.2024 v 11:48

Co dodat ? Určitě pěkný sraz ( Guzzinám fandím ) a to píchlé kolo - jsou horší věci...

• Motokurs Dlouhá Lhota

Letošní kurs se uskutečnil 22. 6., opět na letišti Dlouhá Lhota u Příbrami, opět pod vedením Mirka Lisého a Marka Fidrmuce, Vláďa Novotný tentokrát chyběl. O kursu samotném jsem se podrobněji rozepsal už před rokem, leto

Typ: Reportáž
    Vloženo: 18.07.2024
    Uskutečněno: 22.06.2024
  • Indian Riders Fest 2024

Když se v květnu se v Českých Budějovicích konala Beatová pumpa, a já měl "náhodou" poblíž nějakou práci, jako velký fanoušek Rádia Beat jsem si ji samozřejmě nenechal ujít. Nejen, že jsem si mohl nechat zahrát písničku,

Typ: Reportáž
    Vloženo: 01.07.2024
    Uskutečněno: 15.06.2024
  • Nová zadní guma

Na gumách Pirelli Sport Demon jsem odjezdil za dvě sezóny něco přes 12 000 km, a ta zadní už pomalu dospěla ke konci své pozemské pouti. A protože se osvědčila, objednal jsem si v Písku u pana Říhy zase tu samou. Dřív ne