Tak jsem s CRFkem už 2 roky a s nájezdem přes 10 000 km.. pomalu ale jistě mi začalo v hlavě hlodat, jestli náhodou v Hondě nespletli délku servisních intervalů ..o oleji se nebavím, 12k km je nesmysl, měním po max 5k km a vzducháč od TwinAir peru snad 5-7x za rok, ale jde mi spíše o ventilové vůle, jestli se nepohly a o celkový stav hlavy a rozvodů.
Najivně jsem si myslel, že sundám nádrž a víko hlavy a za 10 minut mám hotovo aa hov*o! Proto aby šlo víko pohodlně sundat jsem musel vypustit chladící kapalinu, odmontovat chladič a vytahat hadice z prostoru nad hlavou. Pak už to šlo jednoduše dolů. Když jsem si všimnul jaký je skvělý přístup ke svíčce a pro její výměnu je potřeba obdobná rozborka, hned jsem ji zkouknul v jakém je stavu, je cajk takže šla z5.
Důkladně jsem prošel všechny díly v hlavě a byl mile překvapen, že je vše jak má být. Ventilové vůle jsou přesně v rozmezí dané výrobcem a nikde žádný náznak opotřebení. Pro sichr jsem zkouknul i funkčnost napináku rozvoďáku, protože jsem na cizích forech zaznamenal dost prasklých napínacích pružin v mechanismu. Řetěz, kola i vodítka jsou v poho, tak jsem nakonec uznal, že v Hondě asi ví proč nastavili tak dlouhé servisní intervaly.
Vše jsem dal do kupy, nalil novou chladičku a motor zase spokojeně vrčí.
Nashle ventily za dalších 10k km
Vlastník | Borneley | |
---|---|---|
Vloženo | 29.3.2022 | |
Aktualizováno | 21.4.2022 | |
Zobrazeno | 2 426x |