Honda GL1800 GoldWing (2002)

Vlastník Guga
Vloženo 4.1.2018
Aktualizováno 26.7.2024

Vloženo: 26.06.2024, Uskutečněno: 23.06.2024, Zhlédnuto: 116x

Můj milý deníčku.
Se povedlo utrhnout si pár chvilek ze šedi všedních dní a tak davaj někam, kde je krásně.
Po dohledem náčelníka, míříme do Filipovic pod Červenohoským sedlem, kde máme zajištěné ubytko na dvě noci. Cestu volíme po hlavních tazích, ať to trochu odsejpá a večer nejsme lemry líný. V místě pobytu máme sraz s dalšími 5ti účastníky zájezdu.
Plán na další den je domluven večer u pivka, jak jinak taky. Žádná velká akce, cílů je dost a je třeba být po ránu "frisch und elastisch!".
Následný den po snídani valíme přes Sedlo do informačního centra v Koutech, kde zakupujeme palubní lístky na lanovku a hybaj hore! Po vystoupení z lanovky nastupujeme do mikrobusu a ten nás vyváží pod nádrž Dlouhé Stráně. Paráda, první cíl splněn, jen teda z důvodu "rady zkušenějších", se nepouštíme na prochajdu kol dokola (tak snad jindy?!), mejkneme si pár pikčrů do alba a tradá na hlavní atrakci dne, kterouž jest sjezd z kopca dule na kolobrndě. 17km volným pádem . Bohužel koloběžka jest záludně vratká, což se jednomu z nás stává, tak trochu osudným pro zbytek motosezony (zlomená klíční kost) . Tím pádem se nám mění plány na odpoledne, kdy další cíl byla Ovčárna na protějším kopečku Pradědečku. Taky snad příště, bo Jeseníky sú ozaj fasa
Další den je ve znamení přesunů, bo základ rady zkušenějších míří dále na východ a já to valím na Pálavu a pak dom. Cestou jsem se zastavil v zatopeném lomu, který před vic než 40ti lety byl místní oázou v létě, nyní je to koupaliště U Libuše (obec Luleč). Po rychlém občerstvení, doplnění fotek do alba, sedám na milovaný motocykl a koně moje hyjé směr Levandulová farma Starovičky, kam se chci jet podívat už asi 5 let. Zde utratím nejen pár hodin času, ale taky pár peněz, s čímž musí nejeden počítat. Odsud to beru ještě "zkratkou" přes Kolonádu na Rajsně a pak už přes Pálavu a Českou Kanadu dom. Škoda jem, že víc nešlo, páč poslední dvě jmenované destinace nabízí mnoho k navštívení...

To jsem se zas vykecal o ničem

ndravec (32) napsal 04.07.2024 v 20:56

Hezký výlet, krásné fotky.

• Výlet za čáru k severním sousedům

Tak nějak si zas život letos se mnou pohrával, nezbývalo nic jiného než udělat únik pryč z rutiny. Původní plán zněl vyrazit v pátek odpo do kempu Rozkoš a juknout na Otmuchowské jezero. Počasí přálo víc než dostatečně

Vloženo: 18.09.2024
    Uskutečněno: 30.08.2024
  • Prvomájová

To se nedá popsat... Trasa naplánovaná na absolutní kochačku. To by jeden musel točit od začátku do konce, protože by se jinak fotili co ujetý metr až kilometr. Tímto děkuji motokolegovi a kamarádovi za úžasnou trasu :

Vloženo: 01.05.2024
    Uskutečněno: 01.05.2024
  • Výměna olejů a filtru

Můj milý deníčku. Včera mi tahal klofák kořeny po sedmičce a osmičce. Za odměnu jsem si na dnes naordinoval v práci volno a konečně malinko umyl motorku a vyměnil motorový olej s filtrem a olej v kardanu. Interval byl n