renocar_zari

Vlastník elvis78
Vloženo 25.9.2023
Aktualizováno 20.8.2024

Svoz vajec, cyklo servis a pak cruisování Posázavím

Vloženo: 01.09.2024, Uskutečněno: 01.09.2024, Stav tachometru: 76971 km, Zhlédnuto: 165x

předem musím konstatovat, že slibování příjezdu za světla bylo opět marné
Nejdřív jsem Barbaru vytlačil ven, naházel kufry, skočil do šortek a mazal do Dvorů pro vejce, doma vykládám vejce a kluk volá, táto já
mám hřebík v zadním kole, nepřivezl bys mě do Drahelic lepení a pumpičku? Povidám, jasný tak letim. No stejně tu džuznu nezalepil a cesta na koupačku na Doubravskou pískovnu vzala za své, kámoši se mu rozjeli neznámo kam a smutný
synek dotlačil v tom vedru kolo dom, musel se pak rozveselit na motokole .

No a takže jsme se kamarádem dohodli na neděli odpoledne, pozdní, no jo ale co je pozdní odpoledne a pak trefit aby to vyšlo za světla dom, ha ha
Tak padla 17 hodina 5tá minuta a já byl na hrázi rybníka zvaném Žehuň, kde již čekal kamarád s KTM a bez otálení jsme vyrazili na cestu, cíl Ledeč n. Sázavou a pak Zruč, cestou do Zruče krásné zatáčky a kvalitní silnice k tomu by se hodila pustit písnička od Marysas - S Luisem , dále Kácov, Motorest u Rybiček, kde jsme si dali kafe a já birel grep a jelikož si máme furt co povídat, tak oskar z oblohy najednou zdrhnul někam do pryč tak rychle, že už jsme sedlali stroje v šeru, děvčata z motorestu akorát za námi zavřely dolní branku.
Jelikož cesta nebyla tak daleká, nebyla to v tý tmě taková trága, pár aut se předjelo. Zadek mě bolel do Ledče, záda taky, ty jsem si tam pak protahnul a zpět, jak se jelo víc v klidu a hlavně, nebyly už tak rozmydlený cesty, tak mě nic už nebolelo. Takže když dobrá cesta, mě nic nebolet
242 najeto. Byl to fajn večer.
P.S.: koukám že opět u Rybiček mě pokousala nějaká kurva zkurvená.. Z minula mám nad prsem ještě tři razítka a teď nad levou půlkou lívanec jak od potkana

SLAY (1041) napsal 06.09.2024 v 21:51

pěkná trasa něco z ní znám ,ale za světla

1 reakce

elvis78
elvis78 07.09.2024 v 11:31

za světla, mno jo.. Tuhle trasu jsem jel už asi po šestý. Má to rád a trefím. dají se najít pěkný místa na fotky když je čas

Kočičinka (8) napsal 02.09.2024 v 13:51

Mo holt uz leze oskar brzo dolů no

1 reakce

elvis78
elvis78 07.09.2024 v 11:32

to bolí, a září a říjen bývají ještě krásné.

• dovolená v sobotu

plán jsem měl už od jara a dovču na tu včerejší sobotu objednánu, na mezinárodní den železnice v Č.Třebové, mno jo, psal mi JirkaCL že v Č. Lípě je akce, veteráni a snad i parní mašiny, sprint mašin. A tak mě v ten den

Vloženo: 22.09.2024
    Uskutečněno: 21.09.2024
  • středa, na motocyklu je vyjet třeba

Trasa trošku nic moc, zapomněl jsem že na Benátky se musí jet po rozbombardovaných kostkách do Jiřic a pak jsem zapomněl že cesta z Dětenic na Rožďalovice je stále na padrť a jel jsem ji od Brodku na dvojku až do Hasiny

Vloženo: 18.09.2024
    Uskutečněno: 18.09.2024
  • kol Ohře a krušné Krušné hory

Na Ohři jsem strašně chtěl kvůli vzpomínkám na plavbu a jak pak tak moc lilo, že jsme sušili prádlo pod otočenou kéňou a jak jsme uzavírali plavbu v hospodě ve Vojkovicích, v Hospůdce u Kamily. Všechny ty místa, byť ze