Po dvou týdnech dorazil stahovák a mohlo se pokračovat. K sundání rotoru je potřeba stahovák s levým závitem M27x1, Temu dodrželo termín. U záložní GPZ500S, kterou znalci na fotkách taky odhalí, jsem se ovšem nemohl smířit, s tím, že měla na plnou nádrž poloviční výdrž a ta nádrž stála o polovinu víc ...
A teď překvápko. Copak tam asi bude?
Kladka ze středu válce vypadá značně ohlodaně.
Na čele napínacího trnu chybí gumová opěrka. Samotná napínací kladka je sežraná rozvodovým řetězem až na čep a spojená s čepem v jeden kus. Na oplátku z ní nějaké segmenty zase odpadly.
Opěrná kladka na opačné straně vypadá celkem v pořádku a funkční. Všude je plno černé namleté gumy a ocelových pilin. Hliník žádný, hliníku se řetěz nedotnul.
Tento způsob napínání řetězu použila Honda na miliardě těchto malým mrch, tak jak se něco takového může vůbec stát? A proč zrovna mně?
Vlastník | Beranidlo | |
---|---|---|
Vloženo | 15.11.2024 | |
Aktualizováno | 26.11.2024 | |
Zobrazeno | 1 856x |
Tak to je masakr