...tentokrát je to šroubek, na který jsem opravdu nesahal. To je ta špatná zpráva. Dobrá je, že to je poslední a jediný, který nás chtěl nenápadně opustit. Dostal jsem ho hajzla včas, vykoupal za trest v Loctite a narval zpátky. Další fajn věc je, že řazení je přepákované a poměrně snadno nastavitelné v docela slušném rozsahu - na to se na jaře podívám. Pozice řadičky je v pohodě, ale třeba najdu ještě lepší nastavení.
Měl jsem taky párkrát sundané sedlo, mno a to se tedy zpátky nasazuje poměrně blbě. To je taky fakt. Nicméně, pod sedlem stejně není místo vůbec na nic, ta tovární USB zásuvka se dá použít jen při sundaném sedle a zapnutém zapalovaní (to jako fakt netuším, kdy bych to takhle měl potřebovat) a s palubním nářadím bych se do větších akcí taky raději nepouštěl.
Takže budu dál do deníku psát na férovku všechno podstatné, co se s motorkou stalo, ať si i další potenciální zájemci udělají obrázek, co jsou tyhle CF(KTM) potvory zač...
Za ty prachy je to u mě ještě pořád dobrý... Jízdními vlastnostmi je to překvapivě výborný scrambler jak na silnici, tak v lehčím terénu a 80 koní (s kitem) na cca 200 kilo se v provozu taky neztratí.
Vlastník | Bubak-z-Nemecka | |
---|---|---|
Vloženo | 3.6.2024 | |
Aktualizováno | 30.10.2024 | |
Zobrazeno | 2 935x |
občas se stane, naštěstí to jsou maličkosti, které naštěstí jsou vidět v motoru by to bylo horší, kdyby se např. povolil sací koš olejového čerpadla
2 reakce
To se jim nestává, klíčové věci mají ok. Ani globálně na fórech majitelé nepíšou o zásadních problémech. Dokonce to vypadá, že motory nepotkal notorický KTM problém s vydíráním vaček. Největší bolest je zatím nedostatek doplňků na tyhle scramblery. Kromě padáků, origo malých tašek a nějaké bižuterie na to nic není...