Tak zase po roce bylo potřeba trochu potunit dceřinu malorážku. Jako první jsem sundal a nechal vyčistit a vylít nádrž kaučukem. Dělal mi to v Radouni a stálo to asi 2900Kč. https://muzeumradoun.cz/nadrze/
Při tý příležitosti jsem vyškubnul karburátor a vyměnil volnoběžnou trysku z původní 38 na novou 42. Stála kilo a kupoval jsem ji tady:
https://www.scooter-...wk/?variantId=256512
Důvod byl, že šroub volnoběžné směsi jsem měl povolený už skoro na 3 otáčky a pořád byly špatné starty, strašně dlouho se zahříval motor a v nízkých otáčkách hůř táhnul. Přikládám to benzínu E10, který je trochu chudší než výrobce původně plánoval. Teď mám volnoběžný šroub na 1,5 otáčky jak je uvedeno v manuálu a motor běží po zahřátí klidně a dole táhne (na 125ku) normálně.
No a nakonec, nainstaloval jsem plexi štítek od Puig a do světla dal pořádnou žárovku, takže aspoň trochu svítí...
Vlastník | Slávek-TDM | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2021 | |
Aktualizováno | 7.3.2021 | |
Zobrazeno | 1 486x |