Tak jdeme na to, plány byly dané a motorka si ho zase zaslouží, jak jsem zjistil, byl servis opravdu potřeba.
Ventilové vůle jsou malé a to dost, proměřil jsem to a objednal podložky, v tom jsem ale našel jobovku, vačky na zadním válci byly skočené a následně jsem zjistil že to způsobovalo to divné střílení, jakoby válec zapálil hodně před úvratí a válec nedodal sílu. Podložky přišly a vůle jsou seřízeny a časování opraveno. Po zkušební jízdě jsem zjistil že se válce docela hádají, tak je bylo potřeba synchronizovat a vyměnil jsem volnoběžné trisky za původní+ základní nastavení volnoběhu 1.9ot přední a 2.1ot zadní. Projížďka a úplná balada, nechápu že jsem s tím poskočeným rozvodem odjel loni 3000km
Zajímavým zpusobem jsem přišel k pružinám do vidlic z sv650 a úplnou nahodou jsem se dočetl že se dávají jako možná náhrada do vtr tak jsem je tam šoupnul, ani jsem vidlice nesundával z motorky
jen jsem je z vrchu otevřel, samozřejmě jsem musel motorku podložit, aby ty péra na mě nevylítly, pružiny pasují akorát a motorka pěkně povyskočila, teď mám zase předpětí vyšroubovaný na nejmíň a je to akorát, takže luxus ( pružiny z sv650 jsem měl zadax
)
Tlumič řízení jsem koupil za 1500 z číny a hned výměna oleje, už jak to přišlo tak tam bylo bublin jak najebanejch, no tragédie, takže novej olej, hustší Motul a bez bublin. Funguje jak má a postačí. Pak jen klasika, namazat řetěz a očistit
Motorka jede o dost líp a tahá až na 250, předtím se jí už nad 220 nechtělo, vůbec to nechápu a ani jsem předtím po časování nekoukal, ale taková zajebávka, taky štěstí že si ventily nedali pusu s pístem
No a už se jezdí, motor si jen přede, při puštění plynu si kolem 3000ot pěkně odplcává, většinou jen přední válec, ale občas i ten zadní, málokdy se stane že si zadní valec pšoukne, jako předtím, jak kdyby byl predstih moc před horní úvratí, ale stává se to jen na volnoběh a nikdy motorka po tom nechcípla, je to prý taková nemoc vtr a má se obohatit směs zadního válce, ale to jsem zamítl, chci aby byl správně seřízenej, měl dobrou směs a poplcával do výfuku při tažení motoru motorkou. Jsem zase spokojenej a teď ještě více, protože projev motoru se o mnoho zlepšil, bez cukání jde od 2500ot a výkon ve vysokých otáčkách vzrostl, jde si krásně hladce, plynule a bez zádrhelů, luxus a rohlík na líci
Vlastník | Dacann | |
---|---|---|
Vloženo | 13.5.2024 | |
Aktualizováno | 24.9.2024 | |
Zobrazeno | 1 439x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ