PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník warrior2
Vloženo 7.7.2015
Aktualizováno 7.7.2015
Zobrazeno 1 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malej Zed kterej umí velký věci

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: Pěkný design, ale jízda mne moc neoslovila.
Honda CB 600F Hornet: Kompaktní mašina, ale na mou postavu malá.

První dojmy - Krásný design (který mě stále baví :-)) a ten super chraplák když jsem ji slyšel poprvé mě dostal. Bajk mi padnul hned do ruky a nebylo nic co by mi nesedlo. Takže tu máš prachy a naval mojí novou hračku :-D

Motorku bych doporučil pro - Kdo se rád baví svižnou jízdou v zatáčkách na okresce nebo na okruhu a nechce nebo nemůže investovat 400tis do superbiku nebo top nakedu.

Doplňky na motorce - Řidítka Renthal a polepy monster které tě zrychlí minimálně o 2 vteřiny

Recenze

Motorku jsem vybíral ze segmentu naháčů střední třídy, která v tu dobu začínala. Neříkám, že šestka je málo a litr zase moc, ale myšlenka zlatého středu mě přitahovala víc a víc.
Ovladatelná motorka s dostatečným točivým momentem a lineárním výkonem, která nestojí moc. Silnější než šestka a hravější než litr. Zní to jako marketingové klišé, jenže ono to tak vážně je.
První dojmy z motorky bych shrnul do několika vět. Povedený design a poměrně radikální jízdní pozice (kterou jsem ještě umocnil koupí otevřených řídítek Renthal). Ovladatelnost a lineární průběh výkonu. Další věcí je zvuk, ten mě vážně baví i když výfuk je vzhledově mimozemšťan.
Motorka nejlépe funguje v rozmezí 6000-9000 otáček. Vyšší otáčky nic dalšího nepřinášejí (kromě zvuku ). Zátah je příjemný a nevyleká ani začátečníka. Brzdy a jejich nástup je trošku tupější, ale dalo by se to řešit zakoupením lepší směsi brzdových destiček a pancéřových hadic. Jejich výkon je ale dle mého názoru na silnici dostačující. Podvozek funguje také dobře na silnici, jediné co jsem řešil je přitvrzení zadního tlumiče. Motorka je ovladatelná a nejlépe se cítí na zakroucené okresce. Na okruhu, který jsem také vyzkoušel na zedovi je pak více znát že je třeba lepší podvozek a ostřejší brzdy. Při rychlé jízdě po dráze je malinko tupější odezva od přední USD vidlice a zadní tlumič nejde lépe nastavit, takže při špatném dávkování plynu na výjezdu se občas tak divně zhoupnete (asi to dělám špatně ).
Na motorce se příliš nepočítá se spolujezdcem, který sedí na sedle připomínající prkénko na maso. Moje ségra ale vydrží vše a nestěžuje si
Spotřeba je od 6 do 8 litrů v závislosti na stylu jízdy. Servisní intervaly jsou po 6tis a závady za pět odjetých sezon nejsou žádné. Vzhledem k pořizovací ceně, která svého času byla 195tis jsem maximálně spokojený a můžu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dominie
Dominie napsal 25.08.15 v 16:15 10b.

"Takže tu máš prachy a naval mojí novou hračku"

Varach
Varach napsal 14.07.15 v 13:58 10b.

Krása, chtelo by to víc fotek

edm_0185
edm_0185 napsal 10.07.15 v 00:43 10b.

krasna snad aj ja budem na svojom Zedovi raz tak lietat len opatrne a vela stastnych km 10b

warrior2
warrior2 napsal 08.07.15 v 13:45

díky za hodnocení

Ales600
Ales600 napsal 07.07.15 v 19:00 10b.

10b

Více komentářů



TOPlist