Jedinečný vybrátor produkující enormní množství emisí v podobě namodralých obláčků.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MZ ETS 150: důvod neuveden
MZ ETZ 150: důvod neuveden
Jawa 350/639: důvod neuveden
Jawa 350/638: důvod neuveden
První dojmy - Jako první větší motorka to bohatě stačí, pokud opomineme poněkud přehnané vibrační funkce a taky schopnost automatické kouřové clony tak je to vážně o něco lepší než běžné šlapací kolo.
Recenze
Ale teď vážně, trvalo dlouho než jsem se k téhle motorce dopracoval, první pionýr, pak stará čz 175/450 a po ní jedinečná jawa 250/353. Jenže jak přišel můj 18 rok, hned po něm automaticky následoval řidičák a stím spojená nechuť se skrývat před policii :D .Díky předchozí zkušenosti se dvou taktními motory jsem se rozhodl pokračovat v přirozeném vývinu české a slovenské moto mládeže, takže mi do oka padla stará dobrá jawa 350.
Hledal jsem dlouho tu ideální ( za ideální cenu samozřejmě :D ) jenže moc se mi to nedařilo, problém byl hlavně v mé ekonomické situaci ( v mé věkové kategorii celkem běžné, pokud nejste teda synem bankéře ) , po několika měsících neuspěšného hledání jsem byl už v takovém stavu, že jsem se poohlížel po MZtách a jim podobným vysavačům. Jenže pak přišlo úspěšné zakončení studia a možnost jít do práce, díky čemuž se moje ekonomická situace značně zlepšila. Netrvalo dlouho a idealní motorka se konečně objevila , můj známý se rozhodl mi prodat svou 350 za pěknou cenu 14 tisíc ( nutno podotknout že stav odpovídal ceně )
Toto by byl příběh jak jsem se dostal k téhle motorce, teď se ji pojďme věnovat trochu blíž. První dva měsíce jsem trávil hlavně repasováním dlouho nepoužívané motorky, po technické stránce to už zvládl můj známý ale po estetické zbylo pro mne ještě hodně práce. Taktéž jsem měl s tou motorkou pár dětských nemocí, jako například chybějící filtr paliva a s tím související ( opravdu hodně ) časté ucpávání karburátoru. Též eletrika měla své mouchy typu špatně zasunutá konetka na indučce, díky čemuž sem si užíval jízdu na 347kg vážící 175ce. ale nakonec se většina těhle věcí vychytala a motorka jezdí tak jak má. Motorku mám ale pořád krátce takže se o ní nemůžu víc rozepsat, jen ještě můžu říct že na jejím vzhledu se stále pracuje a bude pracovat do té doby, dokud nebude dokonalý :)