Moje koťátko...
Trvalo to nějaký ten kilometr, než jsem si ji ochočil... ale teď není dne, kdyby mi nedělala holka radost.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: Nelíbivý...
Honda CB 600S Hornet: Prostě první hezčí kousek bylo CBRko... takže Hornet dostal košem...
Suzuki GSF 600S Bandit: Slabší podvozek, starší technologie...
První dojmy - Po 12000 km spokojenost. Startuje na první pokus za jakýchkoliv podmínek - pouze to chce mít kvalitně nabito. Ze začátku (první týdny) mě děsila živost nad 7000 rpm, nyní mi to přijde tak akorát... rozumný/dostatečný výkon. Co se týče podvozku, tak obecně super... pobere všechno možné a asi i hodně odpustí. Každopádně požitek z jízdy se rapidně snižuje se snižující se kvalitou silnice. Což je asi logické vzhledem k charakteru motorky. Díky plně nastavitelnému podvozku si chování moto můžete poladit dle svých představ. Začátečníkům doporučuji vše naladit na standard a po sžití se s mašinou dělat zásahy dle vašich pocitů. Stačí dát zadek trochu nahoru a hned vám moto lépe padá do zatáček...
Motorku bych doporučil pro - Nedoporučuji začátečníkovi...
Doplňky na motorce - Turistické plexi - funguje suprovně
mini blinkry - chybí odpor, čili blikaj rychleji než je vhodné a jsou malé, tudíž dám zpět origo...
Recenze
Spotřeba: 5-6 l/100 km (turistika) | 7-8 l/100 km (střelba)
Poruchy: Odešlo palivové čerpadlo. Vyřešeno rozebráním a vyčištěním kontaktů. Jo ulítlo mi pravé závažíčko z říditek, tak kdyby někdo měl jedno navíc, bral bych
Úložný prostor: Minimální pod sedlem... tak akorát na nic. Navíc se vám věci lehce poztrácejí, pokud je nějak neupevníte. Mě například praskl obal na nářadí a vysypalo se mi za jízdy pod kolo... naštěstí se nic nepřihodilo. Není problém na místo spolujezdce přikurtovat cokoliv
Podvozek: Plně nastavitelný. Lze rychle měnit dle potřeby...
Spolujezdec: Na kratší výlety ok. Delší cestování ve dvou si neumím představit.
Ovladatelnost: Záleží podle nastavení. Obecně platí, že je to lehká ovladatelná motorka.
Brzdy: Spokojenost