DRko překopané na motarda,parádní na vyblbnutí-asfalt, pole, lesy-jedeš tama kama zrovna chceš,jen nesmí blato,pak to na silničních gumách nebaví, chystám se přezout na mutanty))
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR-Z400 SM: důvod neuveden
První dojmy - první dojmy byli hodně smíšené,jel jsem pro ni v listopadu a zkoušel sem ji na silnici kde ležel asi centimetr sněhu,už jsem jel na 5 a stále had za mnou)).prodávající tvrdil že moto je v provozuschopném stavu,ja měl však jiný názor-plasty drželi stahovačkou a při pokusu o nakopnutí zustala nakopávačka na zemi a dalších X závad, po dohodnutí na ceně jsem se nakonec rozhodl déerko vzít.
Doplňky na motorce - laděný výfuk, přímý filtr,větší tryska,17" kola,nádrž asi z RMZ-450(vidle singlair-nevím jestli jsou origo),vlastní blatníky,otáčkoměr,voltmetr,GPS tacho,blinkry,zrcátka,řidítka,maska,kotouč i v zadu,kryt pod motor-vlastní výrovy 3mm dural,kryt na výfuk proti popálení,azbest-nejsou ještě na fotkách)-prostě zustal rám a motor :D
Recenze
Motorku doma čekala kompletní rozborka, všechno opískovat,nový lak (polyuretan) repas vačky,vahadel,proměření a kontrola kabelů,nové gufera a prostě všechno co se dalo včetně nového blatníku a veškeré kapotáže,nová přístrojovka. po složení a jedné projíždce kolem baráku následoval výlet cca 250km. Motard si vedl skvěle, v serpentínách jsme se lehce pokluzali -parádní a nečekaný zážitek při první projíždce)Projíždku zkompikoval až 4cm vrut v zadním kole :D .Přes zimu musím ještě vychytat nějaké drobnosti (dobíjení, přední tlumiče,měkká přední brzda) a těším se až se s ní podívám na slovakiaring ! Při cestování spotřeba cca 4l/100 - v létě se chceme podívat někam dál,možná Řím. Jinak při pořádném svezení to bude asi dvojnásobek) na motorce ještě chybí polepy,které snad brzy budou,motorku pruběžně dodělávám)
Hodně dobrá práce...
Nádrž je Yuki sm