Malá kývačka, druhé modelové provedení s centrálními bubnovými brzdami, dle štítku rok 1955.
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - Dojmy zatím žádné nemám, protože jsem se od prodejce vrátil pozdě večer a tak jsem ji ani nezkoušel oživovat a pouze ji postavil do garáže. Tento veselý akt ponechám na nadcházející víkend, kdy je naplánována i důkladná očista Wapem následovaná důkladnějším zhodnocením stavu.
Motorku bych doporučil pro - Pro blázna jako jsem já.
Recenze
Protože jsem přibližně před rokem dostal od kamaráda 2 motory ČZ 150ccm, začal jsem (zatímco je pérák v lakovně) přemýšlet co s nimi. Ceny rámů a podsedlových plechů malých kývaček se v poslední době vyšplhaly celkem vysoko a tak jsem se rozhodl zakoupit rovnou celou kompletní 150/352 a mít alespoň základní důvod proč darované dva motory držet v garáži.
Jednou při deštivém zimním nedělním odpoledni jsem se vypravil navštívit člověka, který se dříve živil přeprodáváním moto-veteránů a dílů k nim. Po krátkém úvodním pozdravu mi vyprávěl, jak už dál svoji živnost držet nebude a že se rozhodl ji ukončit, doprodat co mu přebývá a už nic nenakupovat. Zmínil se však o 150/352 a slovo dalo slovo a já si odvážel. Údajně byla před časem zachráněna společně s J350/354 z chlívku, kam byly obě motorky zaparkovány když už starý pan sedlák nemohl jezdit.
Pěkná, třeba se někde potkáne mám taký jawa čz 150.
Renovaci neplánuju, spíš reparaci. Je v pěkném stavu a tak myslím, že díly, které jsou horší postupně posháním lepší, vyleštím lak a chromy, dám nové sedlo a nechám jí tu historickou patinu, stejně jako jsem to udělal se sportkou
čau. to budeš renovovat? ty máš čas, tož gratuluji
Po vycisteni bude vypadat dost dobře. Mam uplne stejnou a jsem nad miru spokojenej. Kvalitni, spolehliva a krasna mašina.