legendární kladivo, mám je rád...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Těžký, hůře brzdící, ale dobře táhnoucí a po úpravě podvozku a pár dalších serepetičkách, je to super stroj na cestování i vyblbnutí...
Doplňky na motorce - Přední kyb 46
Zadní tlumič Ohlins
Světla
Výfuk
Plexi
Recenze
Vždy se mi líbili rally bajky a tak začala přestavba do Dakar stylu..
Zatím:
Přední vidle KYB 46 z YZF 450, zadní Öhlins, štelování útlumu a tvrdosti pružiny, bezhrazdový řídítka Tag, pancéřové hadice, široký stupačky KTM, filtr K&N, DynoJet kit, nerez svod a koncovka RP Tuning + db killer, nový kokpit, tacho origo, ale facelift , dvojčočka + dálková ledka, malé blinkry, rally plexi...
můj poznatek, dávám 15w50 + metabond a musím říct, že motoru to jen prospívá, super aditivum...
Co mi ještě chybí - zapalko IGNITECH, spojka DRC059, hliníkový šus plech pod motor, a dalších pár drobností...
luxusní stroj take jsemna Drjezdil a má skvělý motor a s tvými úpravami tomu sí být skvělý v terénu
Zdravím od Brna, chválím tvé počínání, docela rád bych někdy pokecal o jehlách, tryskach, výfuku, sání, bohatosti...
Pekná mašina... Staré ale poctivé železo... držím palce pri prestavbe a dúfam že výsledok zobrazíš na fotečkách pretože tiež zbieram inšpiráciu na prestavbu...
Pěkná leštěnka,taky je mám rád,je vidět že k tomu přistupuješ s láskou,
to bude asi To SUZUKI,někde jsem to asi četl-vidle asi 10b
To bude bez pochyb zajímavé sledování budoucnosti Držím a průběžně sem hoď nějaké info Jsem zvědav na výsledek