Po Sradikovi prisla chut zkusit velkej dvouval a monster ucaroval klasickym designem.
První dojmy - Prvni dojmy skvely, dvouvalcovy kladivo, uzka a lehka, velmi prijemnej posaz. Ten tlukot pres otevreny vyfuky naprosto navykovej. Prislo velky teseni na teplo a vykouseni co se v italovi skryva
Recenze
Dokud bylo venku do 15stupnu tak mi prislo ze to hrozne jede, skvele brzdi atd. Proste nadsenej. Pak prislo otepleni, novy gumy a ja ji konecne mohl dat poradne za usi. A prislo zklamani. Motor skvelej zatah od spoda ale na vrchu stredniho pasma doslova umrel, kvalty dost na kratko prihlednuli k moznosti vyuziti motoru, stupacky nizko a zelbohu vejfuky jeste o kousek niz, takze po mesici jezdeni jsem zatackach ubrousil karbonovy kryty vyfuků, kus vyjfuků, stupacky a zjistil, ze to nesplnuje ani zdaleka moje naroky na ostrou jizdu v rychlejch zatackach.
Abych ale jen nehanil, ve meste kdyz se ji sralo za usi a nejelo se ,,vylozene predpisove,, s tim byla hrozna, ale hrozna prdel. 4-3meziplyn2 a uz to jelo smejrem, mezi autama krasne obratny.
Co se ty ,,tvrdy,, spojky na kterou vsichni nadavaj tyce, nic extra jsem nespozoroval.
v cca dvou mesicich jezdeneni uz jsem byl vzteklej z toho ze se neda moc klopit diky omezeni v podobe vyfuku a stupacek. A prznit se mi to nechtelo
Jen snad malý upozornění, na foto není S4, ale dvouventil M 1000, S4 je vodou chlazenej čtyřventil z 916 ...