Prostě Versys. Není co dodat...
Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice (Modřice)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Hned při testovací jízdě jsme si padli do oka. Popravě v kategorii univerzálů/cesťáků není nějak extra velká nabídka a hodně jsem zvažoval zda nevybírat z klasických naháčů.
Motorku bych doporučil pro - hmmm... určitě sobě
Doplňky na motorce - Originál výbava: padáky, chrániče rukou, 12V zasuvka, horní kufr, tankpad
Recenze
Zatím příliš brzy na hlubší hodnocení. Zajíždím, takže do 1500km není objektivně co říct.
Na základě testovací jízdy (cca hodina lítaní po okreskách) a 100km zajíždění asi tolik:
V porovnání s předchozí motorkou (CB500X) mnohem lepší podvozek a zpětná vazba od motorky. Příjemnější řazení. Obecně víc pohodlnější pro cestování.
(Ono například taky to odpružení je trošku vyšší liga proti předchozí motorce. Na druhou stranu CBčko bylo za ty peníze výborná motorka a budu na ní vzpomínat jen v tom nejlepším.)
Hodnocení po 12 000km
Inu, dobrá volba to byla. Stihl jsem najezdit už pár delších výletů (Rakousko, Německo a ČR) a není asi nic co by se mi na motorce vysloveně nelíbilo či mi nějak zásadně vadilo.
Pohodlí na cestování, když si chce člověk zaskotačit v zatáčkách, na ježdění kolem komína či do práce, propletení hustou městskou dopravou... učiněný versatile system (to už jsem někde slyšel ;)). Ano, v ani jedné z oblastí nevyniká jako super nejlepší, ale ve všech obstojí víc než slušně.
Pokud o (novém, 2015-...) Versysu uvažujete, běžte a domluvte si zkušební jízdu. Troufnu si tvrdit, že budete mile překvapeni. Je to skutečně univerzální mrška.
Update po roce a 30 tisících kilometrech
Přestože jsem si pořídil druhou motorku "na blbnutí", tak Versys je stále super a mám ho teď snad víc rád než na začátku. Stihli jsme za ten rok a něco spolu projet ledasco (od Grossglockneru, k moři v Chorvatsku až po objetí ČR podél hranic) a stále si užívám tu skvělou jízdu - nejlepší možná kombinace pohodlí k cestování a sportovnější jízdy.
Co se týče servisu a spotřebáku, tak nic světobornýho. Kromě několika litrů oleje a filtrů (měním v podstatě s každým servisem po 6tis), tak akorát 1x výměna řetězové sady (DID 520 ZVMX) cca ve 20 tisících (vlastně jsem musel zaplatit dvě, neboť první se odporoučela po tisíc km, ale to je jiná story o reklamaci která sem nepatří a akorát bych se nas*al). Svíčky ve 12 a 24 tisících tak jak je předepsáno.
Dneska kdybych vybíral novou, tak šel taky do tohoto Versyse.
To jsem nebyl já. Dnes určitě ne. Po víkendové cestě do Kaprunu a zpět si dávám voraz a jezdím tak maximálně do práce
zdar, nepotkal jsem tě dneska dopoledne mezi Domašovem a V. Bíteší ???
Já měl při výběru barvy neskutečné psychodilema mezi černou a oranžovou. Joo kdyby byla zelená, tak nemám co řešit.