Anglán s motorem se třemi hrnky, letmým kolem a exkluzivním designem, který se neztratí v Japonské produkci..
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: Je to Japonec a k tomu čtyřvál. Tudíž dvě věci, které zrovna nevyhledávám.Možná až zestárnu :D
První dojmy - Motorka je velice příjemná na každodenní užívání i cmrndání po městě, to u TNT je trápení jet pod 60km/h. Po první větší jízdě jsem zjistil, že je opravované víko altíku a prolíná olej, holt má demence, že sem si toho nevšiml při koupi, bylo to hezky zapravené a nalakované..
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, zlobí až když chcete, to tntčku jebe v hlavě už na volnoběh :D
Doplňky na motorce - Přední štítek, řidítka WRP, CNC páčky, zatmavené zadní světlo s integrovanými blinkry, držák SPZ, Výfuk WRP Titan, padáky ram, kola a konce zřídítek Rutan, K&N filtr, zrcátka Highsider, Tlumič řízení, Karbon kryt alternatoru, ostatní až budou love...
Recenze
Začnu klady. Motorka krásně plynule táhne už od spodku a v cca 7500ot zabere podobně jak čtyřhrnek (TNT má spodek lepší). Podvozek - to je na motorce asi to nejlepší, vede se naprosto dokonale, je tuhý, dá se krásně klouzat zadním kolem, přitom to neustřelí nijak nečekaně. Přechod z plných brzd do náklonu, jde krásně zlomit a na výjezdu můžete hned naložit full gas a jen cítíte, jak mírně klouže zadní guma. Stupačky vysoko a přesto se na moto sedí pohodlně, zatím jsem neměl problém, že bych je tahal po zemi jako u SV.. Na mašinu jsem hned jak dojela domů dal široká řidítka wrp, mám je na všech moto a jsou naprosto dokonalá. Spotřeba je naprostá bomba, full gas na skřítku s tahem běžně kolem 230 km/h a za 150km 9,70l . Uvidí se, co udělá změna laufu, filtru a naladění. Už to pak asi půjde nejmíň o litr nahoru.. Na mašině se dá v pohodě jezdit i ve dvou a pomalu pracuji na držáku kufru a brašen. Největší zklamání jsou brzdy, ač tam jsou Bremba jak na TNT a navíc radiálka brzdí méně, může to být jen deskama, tak se uvidí až se vymění za osvědčené SBS Sintermetal. ABS je další tragédie, zabírá brzo a když za brzdu vezmete fest, kousek se propadne, začne razantně zabírat, ale to už do toho mlátí ABS jak zběsilé, chybí tomu plynulý nástup, nesmí se člověk bát kopání a ještě zabrat. Asi si na to nějak zvyknu, ale brzdy celkově u TNT lepší. Zatím mám prd najeto cca 500km, až naházím nějaké doplňky a víc se očucháme, dám další info:D
není co dodat
super stroj přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dlouho slouží
Kráska! Pořádně si ji užívej a spoustu šťastných km!
Krása veliká! Ať dělá radost !