Protože do ní bylo nutno vložit mnoho investic, byla nakonec prodána.
Babetta 207.300
Motorku jsem původně koupil pro svou manželku. Já se budu pouštět do své původní zelené tak abychom měli každý svou
Motorka koupena od bazos - ve výsledku horší stav než na fotu, ale zase byla za akceptovatelnou cenu
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - První cesta domů byla po ose a byla asi 15km do kopečků. Hned po ujetí pár metrů divně plavalo zadní kolo. Nakonec mi spadl řetěz. Při tom jsem objevil, že je totálně vydrbaná gumová vymezovací vložka u zadní kyvky. No to ještě nebylo nejhorší. Motorka ztrácela výkon. Nakonec jsem musel povolat zpět můj autodoprovod (novou hrdou majitelku - manželku) a pomocí šroubováku poladit směs a předstih. Potom jsem už tak nějak doskákal do garáže. Tam jsem zjistil totální bordel v hadičce, takže i v karbecu a hlavně úplně zatuhlou přední vidli :-( No a samozřejmě nedostatkové zboží - chybí kryty řetězu :-(
Doplňky na motorce - tak asi byto ani žádné neuvezlo jo časem tam přijde košík
Recenze
Nejede, to nebrzdí to, jen to zpomaluje ale je s tím náramná legrace a budí úsměvy na tvářích kolemjdoucích
A oficiální data o výrobě Babetty jako takové :
BABETTA 50 typ 207 se vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako předchůdce BABETTA 28, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.
– 207.000 – 1972 – 1973 – bez zadního pérování
– 207.100 – 1973 – se zadním pérování
– 207.200 – 1976 – s tyristorovým zapalováním
– 207.300 – 1978 – nová přední vidlice a dlouhé řidítka
– 207.500 – 1979 – jiné řidítka a jejich uchycení
– také typ 207.400
Za mňa taktiež 10 bodov.
jasných 10