Líbila se mi hlavně díky véčkovému motoru, ale to asi všem, kteří uvažují o stavbě...
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Zatím nemám moc co do vyjádření o vlastnostech a jízdních dojmech, když se stavba povedla dokončit až v závěru roku a počasí už moc nepřeje nějaké zatěžkávací zkoušce... No, takže první desítky km dávají najevo, že v letech zrodu to musela být šupa... I dnes na daný objem a věk tahá hodně slušne. A zvuk i díky upraveným výfukům je úžasný..
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo rád originalitu a trochu retro...
Doplňky na motorce - Řekl bych, že motorka je celá jeden velký doplněk
Recenze
Proč jsem si vybral CX500 ke stavbě kafíčka - jednoduše typ motoru V se mi prostě líbí... Ať už na něj navěšíte cokoliv, vždy bude tak nějak vyčuhovat do prostoru a voto přece jde... No původně to byla už docela vzhledově zanedbaná sériovka, ale podstatné pro mě bylo, aby šla natočit a nebyla už nějak překopaná. Odstrojilo se vše, co bylo možné a začala přestavba... Kdo by chtěl podrobnější popis, můžu pomoci vč. série foto postupu. Drobná úprava rámu, vyřešení umístění aku vč. elektra, sladění sedla, nové blatníky, osvětlení, kompletní lakování a samozřejmě těsnění, gufera, náplně, vodní pumpa, spojka, karbec atd. atd. No 10 měsíců přemýšlení, pokusů/omylů a tvrdé dřiny... A bonus - vše lze jednoduše vrátit do původního stavu
V létě 2018 prodáno do dobrých rukou! Myslím, že majitel si užije spousty radostí a obdivných pohledů
Sic nejsem fanda predelavek ale cx500 mam rad
Vkusné...
krááásná...
Moc povedená přestavba. Jako malý jsem JPS obdivoval, takže pro tyhle případy mám vždy slabost..
Moc se ti povedla za 10 b. Co je to za tkaninu na výfukovch svodech, prosim dej mi vědět. Dík Mira.