Originál z fabriky je tenhle model Yamaha 2010-2013 nejošklivější moto za posledních 20 let , s největší provděpodobností je to však revoluční a velice funkční stroj !
Výška jezdce: 150 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 450R: červenou barvu nemám rád,2016 tolik pocitově nejede zato je perfektně ovladatelná ale má vzduch! navíc mě odradili časté problémy kolegů .., 2017 nedostupná termínem i cenou
Yamaha YZ 450F: 2014-2017 - nedal se sehnat zachovalý stroj za slušnou cenu
Suzuki RM-Z450: je nejlevnější, svezl jsem se na 17 2504T a podvozek je jak hopik... vzduch!
KTM 450 SX: pokukoval jsem poní kůli dostupné ceně, jinak mi tato značka nepřirostla k srdci, a od koupi mě odradila nefunkční a problémová vzduchová vidle již na 16ce co závodí kolega..,jako další mi nesedlo výrazné brždění motoru!
První dojmy - Vzhled je věcí názoru, mě se v době její uvedení na trh nelíbila..(tlustá masivní nádrž se saním - ohavné zadní číselné tabulky + zadní blatník ..) Svou koncepcí je zapsaná, jako přelomový model od Yamahy... sání pod nádrží, vstřik, výfuk dozadu...
Motorku bych doporučil pro - Pro uživatele se sportovními úmysly ...
Doplňky na motorce - úprava podvozku TK ,výfuck, stupačky,chladiče, řidítka,páčky,gripy...
Recenze
Na rychlích tratích mi vadil nedostatek výkonu 2T, proto jsem chtěl přesedlat na 4T.
Chtěl jsem Yz 2014 vejš..,ale nové stroje stojí nesmysl a zajeté nejsou k mání..
Slušná kupní cena zvítězila nad starší modelovou koncepcí.. následovala úprava né jen vzhledu a snad nebude co řešit...!
Trénoval jsem brzy z jara, motorka mi absolutně nesedla!
Tahle motorka učinkovala v NITRO CIRCUS, 4 magoři naní skočili salto ...
Zdravím,potřeboval bych poradit s výškou podvozku. Koupil jsem 2015 ku a i když mám 180,sotva dosáhnu špičkám na zem.
Paradni stroj!