Zatím není moc co psát... Ještě jsem se pořádně nesvezl
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna FE 350: KTM přišla dřív...
První dojmy - Bez pořádného svezení těžko hodnotit, ale... Oproti Huse i Gasu má delší chod plynu, odspodu spíš hodná (což bude dáno obsahem :) ) Trochu jsem zvědav na nový systém spojky, první zařazení (pravda v mrazu) byl klasický clutch drag... No co, chtěl jsem zkusit 350, vyměnit kladivo za něco hravého. Tak snad nepůjde brzo zase do světa :)
Doplňky na motorce - Low seat, Clever clutch spojková páčka, AL bastry, AL kryt pod motor, CNC kryt spodního spojkového válečku, Akrapovič koncovka, vyprošťovací popruhy
Recenze
První zkušenost je pasivní z garáže...
Nutno ocenit dobrý přístup k filtru vzduch
Přivezl jsem ji bez zadního světla a montáž = rozborka celé zadní části :/
První dojem ze spojky viz. výše
Plastová podsedlovka - tak uvidíme :) na první ohmatání to zase nějak fórově nepůsobí, hloupé je, že madla jsou součástí plastu zadního světla - jak se sundá, není za co chytit...
Update po prvním svezení:
- popisovaný problém se spojkou se zásadně zlepšil jednak s počasím a jednak s instalaci nastavitelné páčky od MME
- je hodná... výkon od středních otáček, nerada se podtáčí. Oproti bývalé 510 nezvyk. Stejně tak po zavření plynu nenásleduje "náraz do zdi"
- ovladatelná, hravá, ochotná do zatáček
- čeká mě doladění podvozku, bývalý majitel měl tak o 20kg víc a nastavení tomu odpovídá
- v mezidobí jsem ještě "ladil" několik věcí a přesně to, co jsem chválil na Huse, musím na KTM pomluvit... Na běžný servis je potřeba mnohem víc nářadí, než bych si představoval. V garáži to zase takový problém není, ale na nějaké víkendové nebo i delší akce to abych tahal krosnu s vercajkem :/
Další dojmy:
po pár hodinách seznamování mám jasno, že 350 byla správná volba :)
Nazdáár, tuhle fotku už jsem někde viděl Tak ať slouží a štěstí na četníky Š