Vypasenej pučmeloud s divným okem, modrými vrtulemi na hřbetě a v těle boGSer. A nějakými doplňky pro cesty.
Motorka koupena od FIRMA:2B Moto (Trutnov)
První dojmy - Nádherný, obrovský a kurevsky těžký stroj, který má dostatek výkonu na pohodové cestování. Zatáčky baští jednu za druhou a když chce a řidič umí tak v nich potahá nejeden silniční stroj, ale tyhle radosti budou muset počkat do léta zatím je Únor a letošní zima nepřeje. Zatím spíme pod dekami pěkně teple v kotelně.
Doplňky na motorce - Koncovka ZACH, věci TT a Wunderlich a kufry Hepco takovej standart co by za těch pár let měl mít každý Bavorák.
Recenze
Tak zkušeností je zatím pomálu, přivezl jsem si ji za stálého sněžení, tudíž na naší premiéru čekáme. Zkušenosti s tímto motocyklem, ale jsou. Od 16 let jsem měl Varadero a taťka 1150GSA.
Ty pocity když jsem přijel z tábora a viděl tu nádheru nevěřil jsem svým očím. Po nasednutí, tenkrát pouze na hlavním stojanu jsem si v duchu říkal ''jak se tohle proboha řídí dopředu dlouhý, dozadu taky a šířka o té nemluvím. Ale to jsem byl menší a ani 16 mi nebylo.
Někdy v 17 po odjěžděné sezóně s Varaderem, jsem dostal důvěru a měl tu čest se poprvé svézt. Jedna věta před svezením od taťky byla, hlavně opatrně a žádný voloviny v zatáčkách, apod. neodpouští není to 2V dváca. No a tehdy se pro ní asi zrodila závislost zvuk boGSeru žádný motor nenahradí, do zatáček to šlo jak po másle a od té doby bylo každé svezení snem.
Teď po pár letech došlo na lámání chleba a já si opravdu začal vybírat motorku s tím, že ji koupím. Mezi adepty patřili: Xchallenge, 690 Enduro, 650 Dakar. Ty všechny, ale měli základní nedostatek na delší cestování to zrovna není. Krom Dakara je sice cestovatelský bike a ne 1V težký enduro, ale 196cm a skoro 110kg chce už větší mašinu pro baťůžek a náklad.
Foto z prodejny.
Převoz. (Na sněhu se opravdu špatně tlačí)
přeji hodně ujetých kilometru
ať slouží
Moc pěknej kousek,tak ať dobře slouží !!
Hezky,hezky to stroj