Doruda rozpálená italka s karbonovým "ass"liftem od SCproject
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Hypermotard 1100 Evo SP: Cena a neokoukanost hrála jasně pro Aprilii
První dojmy - Krásně mi padla kolem krku na první nasednutí. Táhne krásně odspodu a dokáže zastavit na pětníku. Dávkovatelnost brzd je fenomenální a tahání prstíčkem za brzdovou páčku mě baví úplně stejně jako tahání za plynovou rukojeť. Jen pak mrcha hrozně "PAPÁ" ! 125 km na nádrž je MAX :(
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych spíš pro většího jezdce. Sedlo je docela vysoko. Mě padne jako vyrobená na míru , mám 186 cm a 110 kg a ergonomicky je to fantazie. Jinak má 3 nastavitelné palivové mapy : RAIN - uškrtí výkon tuším na 90 koní a zjemní chod plynu. Pak je krotká jako poník touring - plných 130 koní s jemným a pozvolným nástupem výkonu sport - brutální výkon okamžitě jakmile pošimráte rukojeť. Trhá ruce! Motorka táhne už odspodu v podstatě ve všech otáčkách skoro až do omezovače. Krásně se ovládá i když má přes 220 kg, nejdřív ji trochu nakopnete do náklonu ale pak vás poslechne na slovo. Do 130 km/h přední štítek celkem obstojně odvádí vzduch kolem vás , ten začne vyloženě obtěžovat až nad 160 km/h a to pak stačí přilehnout a je vyřešeno. Jedinou bradavicí na kráse je její neutichající žízeň, takže se připravte že budete stavit na kafe každých 125 km. Jenomže až z ní po 125 km slezete a podíváte se na tu krasavici a pak se uvidíte v odraze skla na pumpě s tím největším úsměvem na jaký se vaše ochablé mimické svalstvo zmůže, v tu chvíli si uvědomíte, že ta jedna bradavice je vlastně jen znamínko krásy, kterého už si nikdy ani nevšimnete.
Doplňky na motorce - 2x Sc project carbon , padáky R&G , brašna, lámací CNC páčky
Recenze
Nádherná splašená Italka, krásně vrní a každý se za ní otočí. Po italském assliftu v podobě dvojtého carbonu SC racing se nemůžu dočkat až se na mě zase pěkně nasupí a pořádně mě seřve , chce to špunty do uší ;)



Dobry vyber, mam ten isty rocnik. Dva krat som bol u dealera kvoli novym mapam. Po prvom update som nebol spokojny s priebehom vykonu no spotreba klesla. Po poslednom update som so spotrebou max spokojny a tak isto aj s priebehom vykonu. Dialnicnych 100 km pri rychlosti 100 - 120 som mal spotrebu 6l. Medzi obcami 6,5l, Pri nahani som sa nedostal nad 8,5l. Skus prehrat pal. mapy a uvidis.
vitej mezi majitele - btw na rain ma rovnych 100 koniku
Parádní stroj a pěkný popis
Jasných 10
To Dorso je brutálnííí !!! To svezení musí být bomba
10 bodů